sobota, 30 stycznia 2016

5 za 10 czyli kosmetyki za +/- 10 złotych

Hej dzisiaj przychodzę do was z 5 kosmetykami za +/- 10 złotych.Kosmetyki te są bardzo łatwo dostępne oraz dobre.





Tusz z firmy Wibo , kupimy go w Rossmannie za 10 złotych . Kosmetyk posiada silikonową szczoteczkę, dość dobrze rozczesuje rzęsy oraz pogrubia , jednak nie daje efektu miliona rzęs. Jak dla mnie efekt który daje jest wystarczający.
Moja ocena :7,5/10






Kredka Essence Longlasting Eye Pencil .Kosmetyk kupimy w Naturze za 7 złotych .Mam jej czarną wersję, kredka jest ,jest dość miękka , łatwo się ją aplikuje i dość długo utrzymuje.
Moja ocena 9/10





Kredka do brwi z Catrice. Kupimy ją w Naturze za 10 złotych. Kosmetyk jest bardzo wydajny , ładnie podkreśla brwi oraz ma idealny kolor.
Moja ocena:8/10





Cienie Inglot Integra. Kupiłam je w Inglocie za 12 złotych . Kosmetyk ma bardzo ładne kolory , pasujące do siebie , kolor dość długo utrzymuje się na oko, trochę się osypują jednak według mnie jak za tą cenę  są  dobre.
Moja ocena 8-/10



Cień z Inglota nr.79.Dostaniemy go w Inglocie za ok. 12 złotych. Kosmetyk idealnie nadaje się do rozjaśnienia wewnętrznego kącika oka , ma ładny kolor i dość długo się utrzymuje.
Moja ocena :8,5/10






 Jak widać za parę złotych możemy mieć kosmetyki którymi zrobimy cały makijaż oka nie przepłacając.



  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz