piątek, 11 marca 2016

L`biotica, złuszczająca maska do stóp-moja opinia

Z racji tego że wiosna i lato coraz bliżej a co za tym idzie zacznie się robić cieplej i zaczniemy chodzić w odkrytych butach postanowiłam kupić sobie skarpetki złuszczające.
Poczytałam trochę opinii i ruszyłam na zakupy , po wielu poszukiwaniach (w Rossmannie , Naturze i Biedronce nie było )znalazłam je wreszcie w małej aptece ,za 19,90 zł.


Jak przebiegała moja kuracja?


  • 7 lutego postanowiłam zacząć (stopy w skarpetkach trzymałam przez godzinę i 15 minut)W czasie zabiegu czułam zimno oraz suchość skóry.
  • 14 lutego czyli dokładnie tydzień po zabiegu moja skóra zaczęła się złuszczać
  •  Ok. 25 lutego było już po wszystkim.

PODSUMOWANIE:

Czytając opinie dziewczyn spodziewałam się naprawdę jakiegoś mega efektu jednak u mnie go nie było. Moje stopy nie wyglądają ani trochę lepiej niż przed zabiegiem. Skóra złuszczyła mi się bardzo słabo, a w miejscach na których mi najbardziej zależało(chodzi mi głownie o pięty) wcale.


MOJA OCENA 

2/10


CZY KUPIE JESZCZE TEN PRODUKT?

Nie  

3 komentarze:

  1. Dziwne, ja byłam zachwycona, podziałało lepiej niż nie jedna wizyta u kosmetyczki. Jesteś pewna, że zrobiłaś wszystko tak jak należy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam że tak późno odpisuje ale nie zauważyłam wcześniej. Odnośnie maseczki wydaje mi się że wszystko dobrze zrobiłam , byłam zdziwiona brakiem efektów ponieważ czytałam posty innych dziewczyn i u nich ten kosmetyk zdziałał cuda.

      Usuń
    2. Na każdego działa co innego. Ja się zastanawiam, aby coś takiego zaserwować swoim stopom, ale to dopiero jesienią :)

      Usuń