piątek, 13 maja 2016

CAMOUFLAGE Z CATRICE

Hej dzisiaj mam dla was recenzje dobrze już wszystkim znanego camouflage z Catrice.
Zachęcona opiniami na YT oraz na KWC , udałam się do natury i kupiłam kosmetyk za ok. 13 zł.

ZALETY:

-krycie-to jest coś cudownego, zakryje wszystko (kiedyś maskowałam żyły mojej mamie na nogach i dał radę)
- cena - myślę że 13 złotych to naprawdę mało za taką jakość
- wydajność -mam go ponad pół roku i ogóle nie widać aby ubywał

WADY:

-konsystencja - nie do końca mi odpowiada , jednak nie umiem powiedzieć dlaczego
-opakowanie - nie jest zbyt higieniczne
-gama kolorystyczna - są tylko 3 odcienie

Ocena:8/10

Cy kupie ponownie ?

 Tak   

4 komentarze:

  1. Mnie niestety strasznie zapchał po kilku użyciach :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię go, ale w sumie nie wiem za co bo idealny nie jest. ;) Ale jest jedynym tak mocno kryjącym korektorem w mojej kosmetyczce, więc na pewno pozostanie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy! Przydałby mi się czasem mocno kryjący.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyzwoity produkt jak za taką cenę, co prawda używam sporadycznie i tylko na drobne niedoskonałości, które od czasu do czasu lubią się pojawić ;)

    OdpowiedzUsuń