piątek, 27 maja 2016

KOREKTOR MAYBELLINE AFFINITONE



Cześć dzisiaj recenzja korektora Maybelline Affinitone.
Korektor kupimy zarówno w Rossmannie jak i w Naturze za cenę 20 złotych.
Kosmetyk używam pod oczy oraz czasami  jako bazę pod cienie.


PLUSY :

 -4 kolory -wiem że to nie jest jakoś bardzo dużo jednak w porównaniu do korektorów które mają tylko 2 odcienie to już coś
-wydajność - mam go już parę miesięcy i nadal jest go całkiem dużo
-krycie -zakrywa cienie po oczami oraz przebarwienia na powiece
-wtapianie się w skórę
-cena - w porównaniu do jakości i wydajności według mnie nie jest duża
-łatwa dostępność
-konsystencja



MINUSY-

-aplikator który według mnie nie jest zbyt higieniczny

OCENA 8,5/10

6 komentarzy:

  1. mam też korketory z takim apliaktorem i dla samej siebie mi nie przeszkadza, ale jak już chcę kogoś malować to nakładam najpierw na dłoń trochę a potem czytstym pędzelkiem na skórę

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy go nie miałam chociaż ma tyle pozytywnych recenzji :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten korektor nawet pisałam o nim na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń