środa, 25 maja 2016

Podkład Rimmel Match Perfection- moja opinia

Hej dzisiaj o podkładzie  Rimmel Match Perfection.
Kosmetyk kupiłam w Rossmannie oczywiście na promocjach, zapłaciłam za niego coś około 16 zł. Długo szukałam podkładu idealnego i z racji tego że jestem bardzo blada nie mogłam go znaleźć, nawet najjaśniejsze kolory były dla mnie za ciemne. Jednak w końcu mi się udało i jest mój podkład idealny.

PLUSY:


  • naturalne wykończenie- po nałożeniu nie mamy maski na twarzy 
  • można znaleźć naprawdę jasny kolor  
  • cena w porównaniu do jakości jest naprawdę mała(szczególnie gdy dorwiemy go na promocjach) 
  • podkład dość dobrze wtapia się w skórę i pozostaje niewidoczny 
  • łatwa dostępność -znajdziemy go zarówno w drogeriach internetowych jak i stacjonarnie 
  • fajna konsystencja - podkład nie jest lejący ani zbyt gęsty 

MINUSY:

  • słabe krycie, nie przypadnie do gustu osobom które mają większe problemy skórne 


OCENA:9/10


CZY KUPIĘ GO PONOWNIE ?

Tak  

5 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy nie miałam podkładu z Rimmela :D chyba muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam ten podkład w kolorze nr. 101 CLASSIC IVORY, szczerze mówiąc myślałam że będzie za ciemny, ale na szczęście okazał się idealny :)


    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam go na promocji -49% w Rossmannie, tylko dlatego, że skończył się mój ulubiony podkład i potrzebowałam czegoś na szybko. Wzięłam zbyt ciemny, ale to tylko moja wina i podejrzewam, że ten najjaśniejszy byłby ok

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń