sobota, 21 maja 2016

PUDER Z MANHATTANU-RECENZJA

Hej dzisiaj mam dla was recenzję pudru z Manhattanu .Kupiłam go na promocjach w Rossmannie za ok. 12 złotych (regularna cena to ok 23 zł)

PLUSY:

-cena - szczególnie na promocjach można go dorwać w ładnej cenie
-opakowanie- jest bardzo solidnie zrobione i z pewnością nic nam się samo nie otworzy
-gąbeczka-może nie jest to jakieś cudo ale jednak jest
-krycie-pomimo tego że to puder ma małe krycie
-matowanie -dość długo nasza skóra się nie świeci


Minusy :

- robienie maski na twarzy -jeżeli nałożymy go zbyt dużo będzie to widać


Ocena;


7,5/10                                                                                            

Czy kupię go ponownie ?

Tak

3 komentarze:

  1. W zasadzie każdy puder, po nałożeniu zbyt dużej ilości tworzy maskę na twarzy.
    Miałam kiedyś ten z Manhattanu i byłam bardzo zadowolona. Puder nigdy nie zapewni 100% krycia, bo jest pudrem. Takie oczekiwania można mieć wobec podkładu. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kiedyś i był okej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od podkładu wymagam, by miał dobre krycie. Puder ma u mnie matowieć cerę, piszesz, że długo cera się nie świeci, więc u mnie miałby duży plus.

    OdpowiedzUsuń