niedziela, 29 maja 2016

WAFLE Z MASĄ CZEKOLADOWĄ


Hej dzisiaj rano stwierdziłam że trze zrobić coś słodkiego, jednak nie chciało mi się piec placka więc stwierdziłam że zrobię te o to wafle.
Wyśle że przepis jest proty , niedrogi w wykonaniu oraz szybki.

SKŁADNIKI:


  • opakowanie wafla 
  • 1 kostka margaryny 
  • 1 szklanka cukru kryształu 
  • 4 łyżki kakao
  • 1/2 szklanki mleka 
  • 2 łyżki maki tortowej
  •  6 łyżek wiórek kokosowych 


W garnku na dość małym ogniu rozpuszczamy margarynę. Dodajemy :cukier , kakao, mleko i mąkę , dokładnie mieszamy aby nie powstały grudki. Gdy masa zacznie wrzeć ściągamy ją z planika , dodajemy wiórki kokosowe i mieszamy. 
Odstawiamy aby trochę ostygła.Następnie smarujemy wafle oraz zostawiamy do zastygnięcia (włożenie do lodówki przyspieszy ten proces)


SMACZNEGO :)





24 komentarze:

  1. kiedyś robiłam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Człowiek ma słodyczowy detox, a tu takie smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna, szybka przekąska do kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie wafle :) Jak mam dodać się do obserwatorów ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U góry po prawej stronie jest opcja obserwacji :)

      Usuń
  5. Uwielbiam je, a jeszcze domowej roboty to jest niebo w buzi :D hehehe :D :*
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja daaaawno nie robiłam takich wafli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te wafle <3 kojarzą mi się z dzieciństwem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś często się takie robiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjadłabym z przyjemnością!
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Pychotka, wypróbowałam przepis i polecam :-)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie :http://gotujzkarolka.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń