piątek, 17 czerwca 2016

KREM DO RĄK Z DOVE -MOJA OPINIA

Hej dziewczyny dzisiaj mam dla was recenzję kremu do rak  z Dove.

Kupimy go praktycznie w każdej drogerii i markecie za ok. 10 złoty.Krem ma 75 ml co według mnie jest fajną pojemnością ponieważ zajmuje mało miejsca w torebce .


Pierwsze co rzuca  się w oczy to ładne i estetyczne opakowanie , krem ma bardzo fajny i delikatny zapach , szybko się wchłania i ma   lekką konsystencję .Kosmetyk bardzo dobrze nawilża i pozostawia taką fajną powłoczkę nawet po umyciu rąk.


Jedynym minusem według mnie jest cena , myślę jednak że warto wydać te 10 złotych bo krem jest naprawdę fajny .

18 komentarzy:

  1. Chętnie sięgam po kremy do rąk tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście cena 10zł w stosunku do tak nie wielkiej pojemności jest wysoka, ale skoro wynagradza to jakością kosmetyku, to może rzeczywiście warto się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena jest zdecydowanie za wysoka, a szkoda, bo dove ma fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś krem z Dove i całkiem fajnie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś lubiłam ich balsamy do ciała. kremów do rąk nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałyśmy nigdy ale nie raz gdzieś się nam w rzucił w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja go nie lubię właśnie przez tą powłoczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam krem do rąk Dove tyle, że inny. Bardzo dobrze się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie posiadałam jeszcze ale na pewno wypróbuje :*
    pozdrawiam serdecznie i obserwuje :) Wpadnij jeszcze kiedyś do mnie, będzie mi bardzo miło :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. srednio przepadam za dove :( pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubię kosmetyków dove

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie przepadam za produktami Dove

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy go nie miałam, muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń