niedziela, 5 czerwca 2016

KTÓRĄ WYBRAĆ ? -CZYLI PORÓWNANIE POMADEK NIVEA


Hej dzisiaj mam dla was porównanie pomadek  Nivea 





Fruity Shine Cherry 
Według mnie jest to najlepsza pomadka z tych 3. Ładnie pachnie , dobrze nawilża ,daje ładny kolorek oraz ma fajną konsystencje.  


Nivea Soft Rose
Jest to pomadka o bardzo ładnym zapachu, daje lekki kolor , jest bardzo wydajna , co do nawilżania to jest ono  przeciętne. Do minusów tej pomadki zaliczę konsystencje.

Pearly  Shine
 Jest pomadka to najgorsza z tego zestawu. Słabo nawilża, ma niefajną konsystencję ,jej zapach również mi nie odpowiada. Jedynym plusem jest kolor który daje.  

33 komentarze:

  1. Ja najbardziej lubię pomadkę truskawkową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno skuszę się na Cherry :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm a ja nie stosuje pomadek nivea ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja żadnej niestety jeszcze nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie nr 1 jest wersja wiśniowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze dostaję te pomadki od chrzestnej, ponieważ pracuje w Nivea :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tą pierwszą i byłam tak samo zadowolona z niej jak Ty.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wersję wiśniową :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najfajniejsza według mnie jest ta pierwsza;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubię pomadek z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię tej pierwszej, bo za bardzo barwi mi usta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam ta pierwsza i lubie bo nadaje leciutki kolorek na usta :)


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w liki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze wybieram tą wiśniową :) Jeżeli chodzi o nawilżenie jest dla mnie idealne ale najbardziej i tak przyciąga mnie kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fruity Shine Cherry jest także moim typem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś sporo ich używałam, dziś z wielką ochotą sięgam po ich masełka- są o wiele bardziej nawilżające. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze ze mowisz o tym :D bo ja sie ostatnio na nivea chcialamskusic i nie iwedzialam ktora :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno nie miałam tych pomadek Nivea w sztyfcie. Ostatnio używam ich masełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wypróbuję te masełka

      Usuń
  18. Posiadam pierwszą z wymienionych i dobrze się u mnie spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam chyba wszystkie pomadki z Nivea :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja szukam pomadki arbuzowej, ale nigdzie jej nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kiedyś i były ok jednak teraz wygrywa u mnei Bielenda;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam żadnej z nich, ale najchętniej kupiłabym wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja właśnie kiedyś non stoper używałam tej perłowej, ale teraz przestał mi się podobać efekt na ustach al'a Barbie i stosuję zwykły krem do usteczek :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam arbuzową i jogurtową - obie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie próbowałam żadnej z tych. Muszę koniecznie nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham pomadki ochronne, ale do Nivea kiedyś się zraziłam i już mnie tak nie korcą :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepsze!!!! Pozdrawiam z Madrytu :)

    http://www.ladyagat.com/2016/06/zahara/

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam czerwoną pomadkę o smaku truskawki :)
    Bardzo ciekawy blog, podoba mi się tu u Ciebie, z miłą chęcią obserwuję.
    W wolnej chwili zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń