czwartek, 30 czerwca 2016

LETNIE ORZEŹWIENIE -DRINKI BEZALKOHOLOWE

Hej zanim przejdę do setna powiem wam parę słów o sobie .Chodzę do 2 klasy technikum gastronomicznego (po wakacjach do 3) , przez ostatnie 2 lata mieliśmy w szkole kurs
barmański .Nie chwaląc się miałam w tym roku świadectwo z paskiem (po części zasługa wychowawczyni) jako nagrodę dostałam syrop barmański o smaku mięty. Sama raczej nigdy bym go nie kupiła ponieważ jest dość drogi , jednak stwierdziłam że skoro go już mam to warto to wykorzystać . Przygotowałam bezalkoholowe drinki według mnie idealne na lato.





Pierwszy drink został przygotowany z soku pomarańczowego i syropu miętowego.



Drugi z soku jabłkowego i syropu miętowego .





Trzeci z Sprite i syropu miętowego.




 Wszystkie drinki przygotowujemy w taki sam sposób. Do wysokiej szklanki wrzucamy parę kostek lodu , następnie wlewamy napój, na samym końcu małymi porcjami po łyżce syrop .Szklanki możemy udekorować cytryną , słomkami czy parasolkami .


Przed wypiciem należy wymieszać nasze dzieło.

Nie pozostaje nam już nic innego niż cieszyć się smakiem zimnego drinka :)


Co o tym myślicie ?
Robiliście coś podobnego? 

34 komentarze:

  1. Gratuluję świadectwa :) Drink jabłkowo - miętowy smakuje latem doskonale. Interesuje mnie jednak ten smak soku pomarańczowego z syropem miętowym - może być ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezentuje się taki drink aż chce się pić :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne i na pewno smaczne. Ja najczęściej w upalne dni piję wodę z cytryną, z lodem i miętą. Taki drink, orzeźwiający.
    Gratuluję świadectwa z paskiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. drinki wyglądają kusząco, mięta orzeźwi w upalny dzień

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kolorowe drinki! nie ważne czy mają w sobie alkohol czy nie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świadectwa z paskiem! Takie drinki bezalkoholowe są na pewno bardzo dobre, muszę spróbować :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. So fab!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam w sam raz na te letnie upały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście, muszą być mocno orzeźwiające :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem ci, że super miałaś pomysł na ten post :) Zdjęcie tych drineczków, juz od razu przykuło moją uwagę :) Kocham takie ozdobione drinki z parasolką i leżeć na leżaczku i się opalać :D Achhh jaki klimat zrobiłaś w mojej głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chciałam iść do technikum gastronomicznego, poszłam do innego i szczerze bardzo żałuję. Na pewno spróbuje je zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie masz czego żałować , po 2 latach stwierdzam że nie chce tego robić w przyszłości .
      A jeśli mogę wiedzieć do jakiego technikum poszłaś ?

      Usuń
  12. Cudowne na gorące letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie świetnie orzeźwiające:) U mnie mięta nie wchodzi w grę bo nie znoszę jej smaku i zapachu, ale uwielbiam zwykłą wodę mineralną z cytryną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie wyglądają i pewnie tak smakują! :)

    OdpowiedzUsuń