czwartek, 2 czerwca 2016

POMYSŁ NA PYSZNY OBIAD CZYLI PIEROGI RUSKIE

Cześć dziewczyny lubicie pierogi ? Ja wprost uwielbiam , najbardziej ruskie i własnie na to cudo podam  dzisiaj  przepis.
















Składniki na farsz:


  • 300 g twarogu 
  • 250 g ziemniaków 
  • 2 cebule 
  • masło 
  • sól i pieprz
Cebule podsmażamy na maśle, ziemniaki gotujemy , następnie rozgniatamy a twaróg kruszymy (można zmielić w maszynce ).Wszystkie składniki łączymy ze sobą.


Składniki na ciasto :

  • 1 kg mąki pszennej 
  • 1 łyżka soli
  • ciepła woda  
Mąkę i sól wsypujemy do miski wyrabiając stopniowo dolewamy wody  .



Smacznego :)

41 komentarzy:

  1. Wolę z klasyczne z kapustą i grzybami :) Ale sama nigdy nie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak najlepsze robią nasze babcie! Ja lubię jeszcze pierogi z kaszą.

    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ,babcie robią najlepsze

      Usuń
  3. Nie potrafię ich robić, ale kocham jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam i kocham pierogi ruskie. A jak zrobi je jeszcze moja Babcia <3 to jem ile tylko dam radę zmieścić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne i niezwykle smakowite pierożki. Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. ja też :) teraz właśnie :) tylko już trochę późno ;)

      Usuń
  7. Nie przepadam za pierogami ruskimi, jak już pierogi to tylko z owocami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rskie, pysznośc, aż mam ochote
    dyed-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za ruskimi pierogami :/

    OdpowiedzUsuń
  10. A dawno nie jadłam, powiem Ci :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham pierogi, ale ruskie akurat mi do gustu nie przypadły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham pierogi ruskie, mniam!
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za takimi pierogami :) najbardziej lubię z kapustą i grzybami, albo z twarogiem <3

    OdpowiedzUsuń
  14. czasami lubię zjeść pierogi ruskie. Muszę mieć jednak "ten dzień" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. przygarniam przepis 💜💜

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale narobiłaś mi smaku N pierogi 😁uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierogi to coś co uwielbiam, szczególnie mojej babci :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ruskie, chociaż jakąś wielką amatorką pierogów nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mogłabym jeść tonami i bym sie wcale nie znudziła

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmm pyszności!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam pierogi ale sama niestety nie bardzo potrafię je zrobić. Całe szczęście mój teść robi wyśmienite i szkoda że mój mąż nie odziedziczył po nim tej umiejetnosci 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. Ruskie pierogi to moje ulubione danie, mogłabym je jeść 3 razy dziennie. Uwielbiam, sama ich nie robię
    te wyglądają tak pysznie, że aż ślinka cieknie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam :) Ale dawno nie robiłam bo brakuje mi czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki Tobie znowu kocham pierogi hahaha,serio :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki Tobie znowu kocham pierogi hahaha,serio :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki Tobie znowu kocham pierogi hahaha,serio :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ruskie pierogi ale tylko domowej roboty. Farsz robię dokładnie jak ty, ale do ciasta dodaję też jajko, jakoś bardziej mi wtedy smakują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam pierogi ruskie! Aż narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń