wtorek, 21 czerwca 2016

Sexy 48h Active, Antyperspirant w sprayu Rexona -co o nim sądzę ? + fajna promocja w Naturze

Hej na początku przepraszam za tak długi tytuł. Dzisiaj chciałam wyrazić moją opinię na temat antyperspirantu Sexy 48h Active z Rexony .

PLUSY :                            


  • ładne , dziewczęce  opakowanie 
  • dość delikatny  zapach 
  • nie uczula oraz nie podrażnia 
  • działa do kilku godzin 
  • jest dość wydajny 
  • cena -10 zlotych 
  • łatwa dostępność - znajdziemy go chyba w każdej drogerii 

MINUSY:

Nie zauważyłam 


MOJA OCENA : 

9/10 


Chciałam wam powiedzieć ze odwiedziłam dzisiaj Naturę i zakupiłam  mleczko do ciała z Dove i krem  z Nivea(testy już niedługo). Zapłaciłam nieco ponad 30 złotych , Pani zaproponowała mi fajną promocje. Mogłam sobie po niższej cenie wziąć tusz z Kobo , płatki kosmetyczne lub maseczkę do stóp. Wybrałam tusz który w regularnej cenie kosztuje ok . 20 złotych, przy promocji z tego co pamiętam zapłaciłam 4 złote. Niestety nie wiem do kiedy trwa  promocja ,jednak polecam wszystkich ponieważ to dobry sposób na zaoszczędzenie pieniędzy.


27 komentarzy:

  1. Ja mam swój przetestowany i sprawdzony antyperspirant :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba od roku nie używałam takiej formy antyperspirantu ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zauważyłam, że teraz w Naturze super promocję robią :D muszę się teraz przejść do niej, chociaż Rossmann mam bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam rexony juz dlugo i ja uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o antyperspiranty to polubiłam Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tusz Kobo mnie ciekawi
    Nie miałam jeszcze mascar tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już parę razy malowałam rzęsy , jest naprawdę fajny.

      Usuń
  7. u mnie rexona niestety się nie do końca sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam się kusić na tą promocję z tego co kojarzę to do końca czerwca jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tę Rexonę, ładnie pachniała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mogę używać rexony w sprayu - zawsze jak się popsikam to się nią duszę i kaszlę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tata ma to samo tyle że po każdym antyperspirancie .

      Usuń
  11. Ja też mam rexone ale jasno Zielona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam rexone ale jasno Zielona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, to kupię, bo teraz mam taki beznadziejny... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiś czas temu zraziłam się do Rexony, bo zostawiała białe ślady, ale może coś się zmieniło. Chętnie sporawdzę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Na nas Rexona nigdy specjalnie jakoś nie działała :) Ale pewnie innym przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rexony o dziwo nigdy nie miałam, teraz uzywam etiaxilu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. promocja fajna chyba się przejdę do Natury :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię go :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja używam tylko kulek teraz mam L'occitane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za antyperspirantami w sprayu. Zdecydowanie wolę te w sztyfcie lub kulce.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja także wybrałabym tusz:-)
    Rzadko stosuje antyperspirant w takiej formie,zazwyczaj w pracy.Ogólnie wolę kulki:-)

    OdpowiedzUsuń