wtorek, 14 czerwca 2016

Wibo Glossy Temptation-Moja opinia

 Hej dzisiaj o pomadce z Wibo. Kosmetyk kupimy w Rossmannie za ok. 9 złotych.Posiadam nr.4 który jest dość jasną czerwienią, na pewno nie przypadnie do gustu osoba które lubią mocne kolory na ustach.

Jeśli chodzi o mnie nie przepadam za mocnymi kolorami na ustach (z wyjątkiem róży )pomadka ta daje ładny jednak jasny kolorek . Bardzo ładnie pachnie,
(przypomina mi zapach mojej  pierwszej  pomadki w życiu )ma fajną kremową konsystencję , dobrze się rozprowadza. Kosmetyk nie wysusza ust a wręcz można powiedzieć że daje uczucie nawilżenia.
Co do opakowania myślę że jest bardzo estetycznie wykonane oraz praktyczne, łatwo je otworzyć oraz zamknąć.


Jednak jak prawie w każdym kosmetyku jest jakaś wada, tutaj jest to trwałość. Pomadka niestety bardzo szybko znika z naszych ust i trzeba nanosić poprawki.


Ocena:7,5/10












31 komentarzy:

  1. Kolorek extra szkoda, że taka nietrwała :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek. Ja jednak wolę bardziej trwałe pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę myślę, że warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej gustuję w mniej rzucających się w oczy odcieniach na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  5. kilka razy robiłam podejście do tych pomadek, ale nie podobały mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam wersję koloru nr3. i kupiłam ją podczas ostatnich promocji w Rossmannie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czerwienie, ale noszę je rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie lubię mocnych kolorów na ustach :) Z reguły u mnie leci pomadka nude lub balsam ochronny ;)
    www.czterydni.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w wersji nude ale jednak kolor nie dla mnie, ogólnie nie jest zła ale fakt mało trwała :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam inny kolor :) czeka w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam inny kolor :) czeka w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem noga jeśli chodzi o pomadki, nie umiem ich nosić, zawsze jestem niezadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice color!
    I`m following ur blog with a great pleasure!

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor bardzo ladny z checia popatrze na nia jutro w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. za taką cenę na spróbowanie można wziąć:) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kosmetyki Wibo ale niestety z ich z pomadkami jeszcze się nie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm chyba jednak nie do konca moja bajka :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham szminki, pomadki :D
    A co do koloru to jest śliczny <3
    A ładnie pachnie to na pewno :D
    Zapraszam : Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się w końcu skusić na jakąś szminkę z Wibo, mam nadzieję, że znajdę jakiś ładny róż, albo beż. Szkoda, że w czerwieniach mi nie do twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor ładny, szkoda tylko, że z trwałością słabo

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mój kolor i ja wolę trwałe pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. To taki jakby pomadko-błyszczyk :) kolor bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń