środa, 8 czerwca 2016

WIELKIE ROZCZAROWANIE -CZYLI CIENIE JOKO


Cześć dzisiaj mam dla was recenzję cieni z Joko.
Kosmetyk ten według mnie jest bublem.

Cienie mają  słabą pigmentacje, krótko utrzymują  się na powiekach ,kruszą się gdy chcemy je nabrać pędzelkiem , o blendowaniu nie ma mowy.(osypują się i na powiece nie zostaję praktycznie nic ) .Do zestawu dołączona jest pacynka która jednak w niczym nie pomaga.
Jak dla mnie cienie te nadają się jedynie do nałożenia na całą powiekę a tego robić nie będę.

OCENA:1/10


27 komentarzy:

  1. Szkoda że tak kiepsko się spisały...bo kolorki mają ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się podobają szczególnie ten ciemny niebieski

      Usuń
  2. Może nakładając je na bazę, pigmentacja by była lepsza? Ogólnie szkoda, że tak słabo wypadły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję z tą bazą , jednak pewnie i tak nie będę używać ponieważ nie da się ich blendować

      Usuń
  3. ojjjjj szkoda że 1 na 10 to naprawdę niska nota

    OdpowiedzUsuń
  4. A taki ładny odcień mają;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ich nigdy, szkoda że tak kiepsko się spisują

    OdpowiedzUsuń
  6. Już gdzieś chyba o nich słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda że takiej kiepskiej jakości są ja też mam kilka takich cieni i jedynym ratunkiem aby je wzmocnić jest duraline inglota bardzo fajny produkt który naprawdę działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że się nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  9. przynajmniej już wiem, że nie warto je kupować :) http://lets-be-flawless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj szkoda, ale tylko metodą prób i błędów można odkryć prawdziwe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że tak źle się spisały, bo mają ładne kolorki.
    Ja też jakiś czas temu kupiłam sobie cienie, ale z innej firmy i niestety, ale są tragiczne...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W opakowaniu ładnie wyglądają, ale jak widać to tylko tyle

    OdpowiedzUsuń
  13. No to kiepsko, a takie ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
  14. Niepocieszający wpis, bo akurat dziś kupiłam Joko na weekendowe wesele. Ale chyba sięgnę po inne cienie

    OdpowiedzUsuń
  15. Marki nie znam, ale nie wiem, czy po takiej recenzji sięgnęłabym po inne produkty.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie kolory a szkoda że takie kiepskie. Nie miałam nigdy cieni tej marki i zapamiętam że to bubel.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam, chyba dobrze, a oprócz tego nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodziewałam się tego,że są totalnie beznadziejne:-(

    OdpowiedzUsuń