czwartek, 14 lipca 2016

15 FAKTÓW O MNIE

Róże z ogródka mojej mamy 
Hejka pomyślałam sobie że niewiele o mnie wiedziecie , postanowiłam więc zrobić 15 faktów o mnie. Jeśli macie ochotę napiszcie w komentarzach coś o sobie.


1.Uwielbiam śpiewać gdy sprzątam

2.Wchodzę we wszystko co się da: lodówki , słupy , drzwi (szczególnie lubię klamki)

3.Mam 177 cm wzrostu co często mi przeszkadza.

4.Nie cierpię myć naczyń.

5 Kocham oglądać mecze : siatkówka ,ręczna i noga to jest to co kocham .

6.Bardzo lubię jeździć na rowerze.

7. Uwielbiam słodycze i przekąski typu chipsy.

8.Niektóre filmy potrafię oglądać po parę razy (Tylko ciebie chcę i Trzy metry nad niebem szczególnie sobie upodobałam)

9.Lubię czytać książki jednak ostatnio tego nie robię.

10.Uwielbiam święta Bożego Narodzenia.

11. Uwielbiam tańczyć .

12. Bardzo lubię ,, stare " zespoły , szczególnie IRA, Perfect ,Lady Panki.

13.Kocham góry.

14.Nie mam zielonego pojęcia kim chce być w przyszłości.

15. Jestem wybredna jeśli chodzi o ciuchy.

19 komentarzy:

  1. Ja tez ogladam filmy po kilka razy i uwielbiam ksiazki. W tym roku jade w gory na urlop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tyle że we wrześniu. A gdzie dokładnie?

      Usuń
  2. zazdroszczę 177cm, ja mam ledwo 159 :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam słodycze i nie mogę się powstrzymać , gdy są gdzieś w zasięgu ręki :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy metry nad niebem też uwielbiam :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne fakty, 177 cm? możesz oddać troszkę :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię zmywać naczyń ;) dlatego mam zmywarkę ;) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę , u mnie niestety ja jestem zmywarką :)

      Usuń
  7. Zazdroszczę tych 177 cm, zawsze mi się marzyło 175 cm, ale stanęło na 172 cm i już nie będzie lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zawsze jest to zaleta :(

      Usuń
    2. Niestety nie zawsze jest to zaleta :(

      Usuń
  8. Mam prawie tyle samo wzrostu, też uwielbiam rower i książki, i również nie mam pojęcia, kim chcę być w przyszłości :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też się o wszystko obijam, piątka :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawych rzeczy można się o Tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Punkt 4 to mamy wspólne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie cierpię zmywać i też lubię czytać książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam Ci obejrzeć Siedem dusz a potem wstrząs, najlepsze filmy jakie oglądałam! Przy siedmiu duszach płakałam był tak poruszający :)

    OdpowiedzUsuń