sobota, 16 lipca 2016

CIUSZKI ZA GROSZE CZYLI HAUL LUMPEKSOWY

Hej lubicie zakupy w lumpeksach ? Ja bardzo , w takich sklepach można znaleźć oryginalne ubrania za parę złotych.Jedynym minusem według mnie jest to że gdy jakiś ciuch nam się spodoba może okazać się że nie jest w naszym rozmiarze .Jednak myślę że warto od czasu do czasu tam zajrzeć.

Dzisiaj mam dla was haul lumpeksowy , pokaże wam jakie bluzki udało mi się dorwać w SH.
Myślę że pojawi się kolejna część z innymi częściami garderoby.

Niestety nie pamiętam cen , jednak na pewno nie były wysokie.



                                   



 
                                       
                                


   
                                    








                                                         






                                                               






Jak wam się podobają moje zdobycze?







33 komentarze:

  1. Ale świetne rzeczy kochana, mi się nigdy nie udaję złapać takich kąsków :( Koleżanka moja ma do tego rękę zawsze coś fajnego wybierze, podoba mi się bardzo ta dzinsowa kamizelka zawiązywana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , ja chyba tą zdolność po cioci odziedziczyłam :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobają Twoje zdobycze :)
    + Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy udało Ci się znaleźć! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama też czasem odwiedzam SH i udaje mi się upolować prawdziwe perełki :) Bluzka w groszki - śliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te lumpeksowe łupy! :)

    kittykwiaton.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gorgeous post :)
    have a nice week! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie byłam w SH, ale uwielbiam robić tam zakupy, zawsze można trafić coś fajnego za grosze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne rzeczy upolowałaś, czasami można coś super wyhaczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :) wzięłabym prawie wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne bluzeczki :) Aż mi się zachciało przejść się na ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fenomenalne ciuszki :D
    Jejku, aż nie pamiętam, kiedy ja ostatnio coś z ciuchów kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajne ciuchy dorwałaś :) Ja już baaardzo długo nie byłam w lumpku ;) choć przyznam, że czasem coś fajnego można tam upolować, ale mam daleko do najbliższego, a tam najlepiej być z rana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rano wolę nie robić zakupów w lumpie . Jest bardzo dużo ludzi i niestety przepychanki i krzyki .

      Usuń
  13. Ja jestem zachwycona! Piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe śmieszna ta zebrowa bluzka;]

    OdpowiedzUsuń