wtorek, 5 lipca 2016

DOBRA I TANIA - CZYLI PALETKA LOVELY



 Hej dzisiaj o paletce cieni z Lovely .
W paletce znajdziemy 12 cieni , o bardzo różnych kolorach od jasnych i matowych do ciemniejszych i perłowych .

Kosmetyk Kupimy w Rossmannie za ok 12 złotych.Czyli wychodzi że za 1 cień płacimy złotówkę .Do paletki dołączona jest pacynka do cieni która nie jest jakaś cudowna jednak według mnie można namalować nią kreskę cieniem .


Jeśli chodzi o pigmentację jest dobra jak za tą cenę ,cienie całkiem nieźle się utrzymują szczególnie jeśli dodamy bazę.Można je również całkiem dość dobrze rozetrzeć.


Niestety gdy chcemy nabrać cienie na pędzel kruszą się i nabiera się za dużo kosmetyku.

Myślę jednak że jak za tą cenę warto kupić tą paletę szczególnie jeśli jesteśmy początkujące w makijażu.

Moja ocena:8/10

45 komentarzy:

  1. nie stosowałam tej paletki,więc wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej paletce same dobre opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. One sa świetne uwielbiam je <3
    Moze wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam ja kiedys i uzywalam z niej tylko jednego cienia. Matowego chlodnego rozu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam o niej właśnie i chyba się na nią skuszę podczas najbliższej wizyty w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze jej nie miałam,głównie dlatego,że nie do końca odpowiada mi kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna kolorystyka, jednak ja praktycznie nie używam cieni więc się wstrzymam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś mnie kusiła, ale mi przeszło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko korzystam z cieni, ale może dlatego właśnie doskonałym dla mnie rozwiązaniem będzie taka paletka - dużo odcieni, na każdą okazję coś znajdę, cena niska...same plusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmmm, sama nie wiem, czy się na nią skuszę.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam ją, faktycznie cena przystępna

    OdpowiedzUsuń
  12. Paleta ma moje ulubione kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paleta ma moje ulubione kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ją i nawet lubię, choć brakuje mi w niej matowego brązu do załamania powieki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również brakuję matowego brązu oraz matowego czarnego(nie wiem czy widać ale w tym czarnym jest trochę brokatu)

      Usuń
  15. Mam ją, ale nie używam :D Zdecydowanie wolę swoją czekoladkę z Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała to pewnie też używałabym Makeup Revolution :)

      Usuń
  16. Jeżeli już stosuję cienie to jedynie jasne i naturalne kolory :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka razy miałam ja w koszyku, ale osatecznie nigdy nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ją i niektóre cienie zużyłam do dna, a niektórych nie użyłam więcej niż kilka razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna paletka i bardzo ładne odcienie.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie mogę się do niej przekonać, stawiam na cenie z wyższej półki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tę paletkę i nawet lubię ją. drugi i przedostatni cień najczęściej używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również i do tego zestawu jeszcze 3 od prawej :)

      Usuń
  22. Ach, najgorzej jak się skruszy :( Ale same kolory są bardzo fajne, pewnie ładnie podkreślają oko w naturalny sposób :) Pozdrawiam! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie oglądałam ją ostatnio :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta paletka jest świetna jak dla mnie :D

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne kolory w palecie :D
    No ba, za tą cenę warto kupic :)
    Odwdzięczam się za każda obserwacje :D
    Blog- Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używamy paletek ale bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post, nie miałam jeszcze okazji wypróbować tej paletki :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kusiła mnie i kolory mi się podobały, ale nigdy się na nią nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Był swego czasu szał na blogach jeśli chodzi o tą paletkę. Ja jej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam tą paletkę, jest świetna!

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Trochę bałabym się kupić tak tanią paletę, ale skoro oceniasz ją na 8/10 to chyba jest warta zakupu :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie udało mi się jej spotkać w drogerii, ale jakimś cudem moja mama ją złapała i o dziwo robi nią ładne makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam wrażenie, że pigmentacja jest słaba. Ale dla kogoś, kto lubi jasne kolor, to będzie zadowolony.

    OdpowiedzUsuń