piątek, 8 lipca 2016

GARNIER, PŁYN MICELARNY 3 W 1, SKÓRA WRAŻLIWA- HIT CZY KIT?

Hej dzisiaj o kosmetyku przez jednych uznawanym za najlepszy płyn do demakijażu a przez innych za szczypiący oczy bubel .

Płyn kupimy chyba w każdej drogerii za około 15 złotych, pojemność kosmetyku to 400 ml.  Cena ta  według mnie jest całkiem niska w porównaniu
do pojemności.

Pierwsze co rzuca się w oczy to opakowanie, według mnie jest ono dość solidnie wykonane i nie istnieje ryzyko ze nam się otworzy i wyleje.

Sam płyn jest przeźroczysty i bez zapachu.Jeśli chodzi o działanie to według mnie zmywa naprawdę dobrze (co prawda trzeba zrobić małe poprawki jednak jak dla mnie jest naprawdę super).

Jeśli chodzi o szczypanie  oczu i podrażnienie skóry  u mnie ono nie występuje . Nie zauważyłam również aby skóra po demakijażu była napięta.

Płyn ma jedną małą wadę nie jest zbyt wydajny , myślę jednak że można mu to wybaczyć .

Według mnie kosmetyk ten zdecydowanie jest hitem , do tej pory nie miałam lepszego płynu do demakijażu .

A wy co o nim myślicie ?

39 komentarzy:

  1. Ja używałam tego z zieloną nakrętką, trochę szczypał mnie w oczy, ale nie tak, żeby miało mi wypalić gałki oczne.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony płyn do demakijażu ;) Mam bardzo wrażliwe oczy, ten płyn mi ich nie podrażnia. Dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu, nawet tego mocniejszego ;) Cena też jest korzystna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i u mnie się sprawdził, więc zdecydowany hit :-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. używam tego płynu (i wersji z zieloną nakrętką) i jak dla mnie jest świetny :) pierwszy płyn, którego używam tak długo i nie powoduje u mnie żadnych wyprysków na twarzy, alergii ani nie szczypie w oczy :) chyba będę mu wierna do konca zycia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tego nie używam, bo mam tłustą cerę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam go raczej jako oczyszczenia niż typowo do demakijażu i sprawdzał się bardzo fajnie ;-) Na pewno jeszcze do niego wrócę

    OdpowiedzUsuń
  7. Duzo moich znajomych uzywa tego plynu, jakos nie przypadl mi do gustu :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* na pewno się odwdzięcze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo o nim się naczytała w necie i chętnie po niego sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  9. O nim już poematy krążą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od garniera trzymam się z daleka odkąd uczulił mnie potwornie kilka lat temu.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie testowałam więc wszystko przede mną ;)
    💙💚

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze go nie stosowałam, ale ciekawa jestem jak sprawdzi się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam płynów micelarnych, ale moja siostra chyba ma go w swojej kolekcji kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam tego płynu od miesiąca i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. I don`t like this product at all((
    I`m following ur blog with a great pleasure via Google+

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam niebieski i był całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też używam tego płynu, jest ok, według mnie niczym po za ceną nie różni się od biodermy

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez go mam i jest nawet ok bo zmywa dosc szybko makijaz z oczu

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam go nigdy, ale moja mama tak i stwierdziła, że nie jest zbyt dobry. Oczywiście każdy ma inny typ skóry i inne potrzeby, więc trzeba próbować i dawać kosmetykom kilka szans :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja, aby usunąć swój makijaż potrzebuję czegoś dwufazowego. Taki zwykły płyn by się nie sprawdził.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  21. Obecnie używam i bardzo lubię. Sprawdza się :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię ten micel :) Obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jeszcze go nie używałam więc za bardzo się nie wypowiem. Ale kusi :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama mam dziś zamiar pisać na jego temat recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę wieczorem sprawdzić co ty o nim myślisz😊

      Usuń
  25. Lubię różowego Garnierka :D Choć chyba lepszy od niego jest różowy płyn z Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Od niedawna go miałam. Musiałam się jednak go trochę naszukać bo w rossmanie mieli tylko do cery tłustej. Uwielbiam go od pierwszego użycia i stwierdzam, że na długo pozostanie u mnie. Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam. Sallien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Skusiłam się na niego miesiąc temu i wart był zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam, że jest genialny jednak jeszcze nie miałam okazji stosować. Narazie mam kolejce jeszcze jeden płyn może później skusze sięna ten ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię ten płyn i jak dla mnie jest on bardzo wydajny :D

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo go lubie
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam wersję zieloną i jestem zadowolona :)
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń