środa, 20 lipca 2016

MAKARON Z CUKINIĄ

Hej lubicie makarony z cukinią ? Ja bardzo . Mam dla was dzisiaj przepis na to smaczne a zarazem szybkie w przygotowaniu danie. 




SKŁADNIKI: 

  • 2 cebule
  • 2 marchewki 
  • 3 małe cukinie  
  • 3 pomidory
  • szynka 
  • masło
  • makaron np, rurki
  • sól , pieprz, bazylia 

PRZYGOTOWANIE: 

  1. Cebule kroimy w kostkę i podsmażamy na maśle
  2. Marchewkę i cukinie ścieramy na tarce o grubych oczkach  i dodajemy na patelnie do cebuli.
  3. Pomidory i szynkę  kroimy i również dodajemy do reszty 
  4. Doprawiamy solą , pieprzem i bazylią 
  5.  Makaron gotujemy i łączymy z naszym sosem
  6. Całość możemy posypać startym serem 



Lubicie takie makarony ?



PS. Przez jakiś czas nie będzie mnie na blogu , postaram się jednak szybko do was wrócić .Pozdrawiam .




22 komentarze:

  1. Uwielbiam cukinię pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robię w wersji makaron, cukinia, podsmażone kawałki boczku :) Lubię takie dania, szczególnie latem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam uboższą wersję, podsmażonego kurczaka zalewam świeżymi, bądź puszkowanymi, czasami mieszanką obu, pomidorami, dorzucam cukinię, duszę dodając przyprawy. Podaję z czym tylko przyjdzie ochota, makaron, kasza, ryż :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie brzmi , zjadła bym coś takiego z ryżem .

      Usuń
  4. Mmm...o mamo ale narobiłaś mi smaka. Uwielbiam cukinie zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej wersji nie próbowałam, a już ślinka cieknie!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda smakowicie! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cukinię często dodajemy do leczo, pycha ! :)

    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam makaron z cukinią, pomidorami i żółtym serem! Pychotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam makaron w każdym wydaniu <3 Twoja propozycja wygląda mega apetycznie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten przepis :) Lubię taki makaron ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie połączenia !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wszystko co z makaronem! Wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cukinia to moje ulubione warzywo - pyszności

    OdpowiedzUsuń
  14. mam teraz kilka cukinii więc może wypruję przepis

    OdpowiedzUsuń
  15. Wczoraj robiłam bardzo podobne danie. Dzieciaki je uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trafiłam idealnie, bo właśnie mam robić późny obiad, a nie miałam pomysłu co zrobić :D
    ninaswarcewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń