niedziela, 10 lipca 2016

MOJA KOLEKCJA PACHNIDEŁ

Hej ostatnio sprzątając w szafie odkryłam że nie pokazywałam wam jeszcze kolekcji moich pachnidełek.
Porobiłam zdjęcia i dzisiaj przychodzę właśnie z  tym.















Playboy VIP for Her ,woda toaletowa 

Pojemność: 50 ml                                                                                                                                       

Cena: około 25 złotych                                                                                                                             


Moja opiniaWoda toaletowa  w ładnym flakoniku   , w niskiej cenie , o ładnym aczkolwiek dość        mocnym zapachu według mnie idealnym na imprezę.




Madame in Love, woda perfumowana


Pojemność : 90 ml                                                                                                                                              

Cena: około 20 złotych                                                                                                                                                    
 Moja opinia: Woda perfumowana w niskiej cenie , o delikatnym , kwiatowym  zapachu, najczęściej                      używam ich na co dzień np . do szkoły.  



                         



Story Of Flower,woda perfumowana


Pojemność: 50 ml                                                                                                                                       

Cena:około 15 złotych                                                                                                                                               
 Moja opinia : Wyobraźcie sobie że stoicie w ogrodzie pełnym kwiatów z zamkniętymi oczami . To co czujecie jest zapachem tej wody , łagodna i kwiatowa  to jej cechy.                                              




    

                        
Beyonce Heat , woda perfumowana


Pojemność :100 ml                                                                                                                                     

Cena : około 60 złotych                                                                                                                             

Moja opinia:  Woda perfumowana w ślicznym flakoniku , o słodkim zapachu                                        




Elizabeth Arden , 5th avenue, woda perfumowana
Pojemność :30 ml                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Cenabardzo zróżnicowana , od 50 do 100 złotych                                                                                  

Moja opiniawoda perfumowana w dość wysokiej cenie , jednak o bardzo ładnym                             
i delikatnym zapachu. 
                                                                                                                                                                                  
                                                                                                                                                                                                                                 


                                                                                                                                                                            Ze wszystkich przedstawionych psikadełek najbardziej lubię te z Playboya i Elizabeth Arden .


 Miałyście któreś?         

Jakie perfumy najbardziej lubicie ?                                 
     


                  

31 komentarzy:

  1. ja mam tylko jedne ulubione perfumy, David Beckham Intimately coś tam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię te playboy'a :)
    Mogłabyś u mnie poklikać ? :) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo musze sobie zakupić playboya :D Mają świetne zapachy!

    Buziaki, xx zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cały czas szukam .

    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Elizabeth Arden i lubię ten zapach choć to jeszcze nie jest mój ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. posiadam Madame in Love, mega słodki zapach!<3
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam żadnego u siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam Beyonce Heat ale w wersji pomarańczowej :) bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kolekcja, ciekawa jestem zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam te perfumy od Elizabeth Arden ! Są śliczne :)
    ninaswarcewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam żadnego z tych zapachów, a swojego idealnego nadal szukam. :)

    kittykwiaton.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Story of flower wygląda bardzo zachęcająco :D
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię wody toaletowe Playboy; ) ogólnie przepadam za słodkimi zapachami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja aktualnie zakochałam się w zapachu feerie od van cleef & arpels, choć jeszcze bardziej podoba mi się ich flakonik:) Zapach Heat planuję sobie zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam Elizabeth Arden i bardzo lubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam różowego Playboya, był super :)
    www.czterydni.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam oryginał Kenzo, lubię go (a propos flakonika z makiem), a Beyonce Heat też chyba kiedyś wąchałam. Najbardziej lubię orientalne nuty, a także owocowo-kwiatowe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam perfumy Playboy'a :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beyonce i playboy'a miałam i są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna kolekcja :) I ładne zdjęcia, nie miałam ani jednego z Twoich pachnidełek :) najwięcej mam z Avona, przez to, że jestem konsultantką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie raz miałam ochotę właśnie na te z Avona jednak do tej pory nic nie kupiłam

      Usuń
  21. Ja bardzo lubię Elizabeth Arden :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem chyba osamotniona, ale nie lubię perfum. Przez tyle lat nie trafiłam na takie, które by mi się na mnie podobały :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś miałam perfum Arden. Całkiem fajny ma zapach

    OdpowiedzUsuń
  24. Jao ostatnio upodobałam sobie zapachy yves rocher :)

    OdpowiedzUsuń