czwartek, 25 sierpnia 2016

KOSMETYKI KTÓRE WYKOŃCZYŁAM -DENKO

Cześć dzisiaj o kosmetykach które wykończyłam . W moim zestawie znajdują się głównie kosmetyki do pielęgnacji jednak jest też jeden z kolorówki .



Zmywacz Isana

Najlepszy zmywacz do paznokci jaki miałam do tej pory. Za 250 ml zapłacimy około 6 złotych , co jest według mnie całkiem niezłą ceną za tyle produktu . Kosmetyk dobrze zmywa lakier oraz jest bardzo wydajny . Jeśli chodzi o zapach jest on całkiem ładny , nie ma takiego nieprzyjemnego zapachu jak inne zmywacze. 

Szampon Bambi

 Jest to szampon dedykowany dla dzieci i niemowląt , jednak ja używam go do mycia pędzli .Kosmetyk dobrze myję pędzle ma jednak mały problem z domyciem pędzla po podkładzie, jego zapach też jest bardzo ładny
 Za  150 ml zapłaciłam 3,75 zł.  

Krem Bielenda

Krem do stóp , dobrze nawilża oraz zmiękcza naskórek, ma całkiem  przyjemny zapach  jest dosyć wydajny i tani . Za 125 ml zapłacimy mniej niż 10 złotych .

Dezodorant Playboy

Dezodorant dla kobiet, o ładnym zapachu (pasują do mojej wody perfumowanej z tej samej serii), dobrze chroni , nie brudzi ubrań , jest wydajny , ma dość niską cenę i ładne opakowanie. 
Żel pod prysznic Playboy 

Żel o 
pięknym zapachu , dobrze się pieni , ma ładne oraz poręczne opakowanie , nie wysusza skóry , ma bardzo fajną konsystencję . Jedynie jego cena jest jest dość duża w porównaniu do pojemności - około 10 złotych  za 250ml.

Tusz Maybelline 

Jeden z lepszych tuszy jakie miałam. Kosmetyk ma  dużą  szczoteczce, wydłuża i pogrubia nasze rzęsy , dość długo się utrzymuję i ma głęboki czarny kolor.   Za 9 ml zaplamimy 23 złote. 

Hydrożelowe płatki pod oczy Perfecta 

Są to moje pierwsze płatki pod oczy w życiu .Zgodnie z obietnicami producenta  płatki powinny usuwać oznaki zmęczenia , opuchliznę , cienie pod oczami i drobne zmarszczki . Niestety nie pomogły na moje worki pod oczami, jednak zauważyłam dość dobre nawilżenie oraz odżywienie mojej skóry pod oczami . 

Odżywka w piance Pantene 

Odżywka o bardzo ładnym zapachu  , nie obciąża włosów i jest bardzo lekka .Niestety nie jest zbyt wydajna i znacznie gorsza od zwykłej odzywki z Pantene. 

Dezodorant Nivea 

Całkiem fajny dezodorant .Za 150 ml zapłacimy 10 złotych. Ma ładny zapach , jest dość wydajny , nie zostawia śladów na ubraniach ,nie podrażnia , jest łatwy w użyciu ,chroni parę godzin  ,

Krem do rąk Anida 

Bardzo tani krem , za 125 ml zapłaciłam 3, 45 zł.
Ładnie pachnie , nie uczula ,dobrze się wchłania oraz nawilża nasze dłonie   . 

Krem do rąk Ziaja 

Dobry i tani . Za 100 ml zapłacimy 3,50 zł.
Krem dobrze nawilża skórę , ma bardzo wygodą tubkę ,jest dosyć wydajny i łatwo dostępny 


Miałyście coś z tego, jak się wam sprawdziło ? 

28 komentarzy:

  1. lubiłam kiedyś tę mascarę, ale chciałam coś wegańskiego i nietestowanego, więc ją wymieniłam :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię ten zmywacz. Zapraszam do mnie www.kolekcjakosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam praktycznie każdy produkt ;). Ten zmywacz używa moja siostra i tu się z tobą nie zgodzę, bo według mnie on źle pachnie ;/

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubiłam zapach Bambi w młodości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno, dawno temu używałam Bambi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tusz z Maybelline i chwaliłam go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się co do zmywacza Isana :) Właśnie mi się kończy, trzeba kupić nowy :) Mam też krem do rąk z Ziaji, lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmywacz z Isany tez bardzo lubie :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. zmywacz i dezodorant miałam i również sobie je chwalę :) fajne produkty :)

    Zapraszam serdecznie do mnie na NAHTURAL.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie odżywke w piance pantene :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie odżywke w piance pantene :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam tusz do rzęs - u mnie sie w miare sprawdził :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Tusz i zmywacz nie są mi obce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten zmywacz z Rossmana kupowałam daaawno temu

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tylko tusz do rzęs i piankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam tusz i byłam zadowolona, a odżywka w piance bardzo przetłuszczała mi włosy

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ten zmywacz z isany

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe kosmetyki, część z nich miałam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Colossale kiedyś używałam nałogowo :D Odżywka w piance Pantene strasznie podrażniła mi skórę głowy :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś ten dezodorant, ale nie należał do moich ulubionych. Kremy z Ziaji lubię bo są lekkie i dobrze się wchłaniają. Bambi oczywiście znam i też lubię ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasami używam szamponu Bambi, ale myję nim normalnie włosy. Świetnie usuwa zanieczyszczenia i nie obciąża :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio polubiłam tusze z maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporo ich wykończyłaś!
    Wiele lat emu używałam szamponu Bambi. Miał wtedy inną szatę graficzną i... miał taką ze 20 lat. Ale widzę, że jednak ją zmienili. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś miałam tą maskarę. Bardzo ją lubiłam, ale mam coś lepszego i tańszego.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aktualni używam tego kremu do stóp i jak dla mnie to on wydajny nie jest. Ale to całkiem przyjemny krem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zmywacz Isana to też mój numer jeden
    kremy do rąk ziai tez lubię

    OdpowiedzUsuń