poniedziałek, 29 sierpnia 2016

ULUBIEŃCY



Hej dzisiaj mam dla was ulubieńców ostatnich miesięcy.
W moim zestawieniu znalazły się głownie kosmetyki ,
jednak oprócz tego znajdziemy tutaj 2 książki , pędzle i prostownice. Jestem bardzo ciekawa czy mieliście
którąś z tych rzeczy i jak wam się sprawdziła.


                      Krem  Paloma  hand Spa                

  
    Krem do rąk który kupiłam parę lat temu i bardzo go polubiłam .
   Niedawno zobaczyłam go w Auchan i postanowiłam znowu go
     kupić za 100 ml zapłacimy 7,99 zł. Tak jak parę lat temu i teraz
  bardzo mi się spodobał, Jest lekki , ma ładny zapach , dobrze
            nawilża dłonie , nie uczula oraz  jest wydajny, Jak dla mnie super.    


Pomadka Kobo Professional

Pomadka którą od paru miesięcy namiętnie używam.Ma śliczny różowy kolorek, fajną konsystencje, dobrze nakłada się ją  na usta , jest bardzo trwała , wpija się w usta dając ładny efekt. Pomadkę kupimy w Naturze za niecałe 15 złotych . 




Peeling do stóp Paloma foot Spa 

         Bardzo lubię ten kosmetyk. Ładnie pachnie , jest gesty ,
dobrze się nakłada i rozprowadza, całkiem nieźle
           ściera oraz pozostawia taką fajną powłokę. Jest wydajny
 oraz nie uczula . Za 125 ml zapłacimy 8 złotych.     






                 Pomadka Maybelline Baby Lips


                Jest to jedna z moich ulubionych pomadek 
                pielęgnacyjnych. Ma ładny różowy kolor
                oraz ślicznie pachnie. Bardzo dobrze nawilża 
               oraz fajnie się rozprowadza. Jeśli chodzi o 
               trwałość kolorek utrzymuję się całkiem długo
               jak na pielęgnacyjną pomadkę. Za 4,4 g
                     zapłacimy około 10 złotych.






Prostownica Remington 

Prostownica ma ceramiczną powłokę , jej maksymalna
                                   temperatura nagrzania to 230 C. Rzadko prostuję nią                                      
      włosy ,znacznie częściej je kręcę i w tej roli  jest cudowna .
                   Cena prostownicy to około 90 złotych .




         

Książka ,,Dwie Marysie"


                                   Jest to książka Ewy Nowak, idealna dla nastolatków  
                                    Główną bohaterką książki jest Marysia Gwidosz.
                                    Nasza Marysia  ma 2 osobowości ,jedna z nich
                                 jest miła i uczynna natomiast druga wredna i drażliwa.                                                                                    jakby nasza bohaterka miała mało problemów w związku                                                                          ze swoim dojrzewaniem zakochuje się w dużo starszym                                                                                  mężczyźnie. Myślę że ta książka nie spodoba się                                                                                         dorosłym kobietą jednak będzie idealna dla nastolatek.







Książka Red Lipstick Monster 

Książka którą chciałam mieć od dnia kiedy się ukazała , nigdy
 jednak jej nie kupiłam bo wydawała mi się zbyt droga .
Mam ją dzięki mojej kuzynce która dała mi ją na urodziny . 





Pędzle Hakuro

 Hakuro H79

Pędzel idealny do rozcierania cieni , płaską stroną łatwo nałożyć je na powiekę natomiast zaokrągloną bardzo ładnie je rozetrzemy. Myślę że ten pędzel będzie bardziej uniwersalny niż H77 ponieważ jest bardziej precyzyjny i łatwiej pracuję się z nim na małych powierzchniach . Jest to pędzel z włosia naturalnego i kosztuję około 16 złotych .




Hakuro H77

Pędzel do blendowania cieni  z naturalnego włosia.Dobrze rozciera cienie jednak lepiej radzi sobie na większych powierzchniach . 
Mam go ponad rok i nadal jest w bardzo dobrym stanie.Pędzel kupimy za około 18 złotych.




    




Hakuro H78

Pędzel z włosia naturalnego , bardzo 
precyzyjny , idealny do rozcierania 
kreski. Koszt takiego pędzla to 
około 19 złotych .


25 komentarzy:

  1. Pomadka ochronna też ją miałam i była z niej zadowolona. A pędzle hakuro są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka Ewy warta uwagi dla osób,które rozpoczynają swoją drogę z makijażem. Ja ją zakupiłam,ale niestety nie dowiedziałam się z niej nic o czym dotychczas nie wiedziałam :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zbyt dużo się nie dowiedziałam jednak bardzo lubię Ewę i chciałam mieć tą książkę .

      Usuń
  3. od kiedy prostuje włosy keratyną to prostownicy nie potrzebuję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio czytałam gdzieś o tym , robisz to u fryzjera czy w domu ?

      Usuń
  4. Jakie wrażenia z książki RLM? Ach te Hakuro, uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem fajna jednak myślę że treści które pojawiły w książce bez problemu znajdziemy w internecie. Książka znalazła się jednak w ulubieńcach ponieważ bardzo lubię Ewę . Pozdrawiam .

      Usuń
  5. właśnie rozglądam się za jakas lepszą prostownica :)
    też jestem zainteresowana z remingtona ;d

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadka Kobo wygląda ciekawie i z chęcią się jej przyjrzę przy okazji zakupów;) A książki Ewy Nowak uwielbiam:) Czytałam większość z tej serii ale tej nowości nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadeczki kobo mnie bardzo kuszą :) Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sprzęty remington są super, moja prostownica od nich ma ponad 10 lat i dobrze działa

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej zainteresowala mnie pomadka Kobo :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa książki RLM, widziałam już ją kilka razy, ale jeszcze się nie skusiłam ;) Ciekawa? Warto ją mieć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak :treści zawarte w tej książce bez problemu znajdziemy w internecie jednak bardzo lubię autorkę i chciałam ją po prostu mieć :)

      Usuń
  12. Baby lips to dla mnie kompletne niewypały, a zwłaszcza ta różowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tych rzeczy, ale o książce Red Lipstick Monster wiele słyszałam. Co o niej sądzisz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tej ostatniej książce, ale jeszcze po nią nie sięgnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajni ulubieńcy, na książkę Ewki od dawna się czaję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomadki Baby lips od Maybelline uwielbiam, mam ich już kilka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku ta jest moją 2 .

      Usuń
  17. mam książkę RED ale nadal nie czytałam jej do końca

    OdpowiedzUsuń
  18. Pędzle hakuro kuszą. Książki red bym nie chciała, bo za nią nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń