wtorek, 27 września 2016

Dove balsam do ciała z masłem shea i wanilią- czy warto kupić ?

 Hej czy u was też jest tak zimno ? Ja rozważam odkręcenie grzejnika w moim pokoju bo jeszcze chwila i zamarznę. Dzisiaj o balsamie z Dove purely pampering z masłem shea i wanilią.

Co mówi producent ?

Balsam do ciała Dove głęboko odżywia i wygładza Twoją skórę dzięki bogatemu w składniki, odżywczemu kremowi z masłem shea. Jego kojący, kremowy zapach z ciepłą nutą wanilii sprawia, że odzyskujesz równowagę. Zawiera unikalny DeepCare Complex z naturalnymi dla skóry składnikami odżywiającymi oraz bogatym olejkiem, który pomaga w stopniowej odbudowie skóry. Zmień swoją codzienną pielęgnację w odżywcze, rozpieszczające doświadczenie. Zawarte w recepturze masło shea znane z właściwości zmiękczających i wygładzających nawilża skórę i wykazuje działanie regenerujące. Produkt przetestowany dermatologicznie.

Co ja o nim myślę ?

Balsam zamknięty jest w buteleczce z dosyć twardego plastiku .Szata graficzna kosmetyku jest ładna , powiedziałabym że wręcz elegancka. Za 400 ml zapłaciłam mniej niż 20 złotych . 

Kosmetyk ma ładny zapach który według mnie będzie idealny na jesień i zimę , na wiosnę i lato juz niekoniecznie ponieważne jest dość ciężki. Zapach balsamu utrzymuję się jakiś czas na skórze .

Produkt nie jest ani za gesty ani za rzadki , nie powoduje żadnych alergii ,jest bardzo wydajny .Szybko się wchłania , dobrze nawilża, nie pozostawia tłustej warstwy ,skóra po jego użyciu jest miękka i przyjemna w dotyku.

Myślę że jeszcze nie raz wrócę do tego balsamu w przyszłości.

Znacie go ? Lubicie ?

26 komentarzy:

  1. Lubię balsam Dove z miesiącami się drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten balsam. Mam i to już kolejne opakowania. Polecam głównie przez zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dawno nie miałam balsamów z Dove.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kojarzę, abym miała jakieś inne kosmetyki marki Dove, poza mydłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat mydła nigdy nią miałam.

      Usuń
  5. Miałam okazję wypróbować dostając próbkę. Zapach jest cudowny, kocham te z Dove :)
    Obserwuję :)
    Pozdrawiam
    http://ogladam-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty dove pięknie pachną ale niespecjalnie służą mojej skórze :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego balsamu, ale mam balsam z masłem shea z Avonu i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam kosmetyki dove, nie dawno zużyłam pistacjowy duet balsam i żel pod prysznic, super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukając ceny tego balsamu w internecie widziałam że mają też inne wersję zapachowe.

      Usuń
  9. uzywam czasami balsamy dove i tez mi sie dobrze sprawdzaja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że jest niezły ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całe szczęście, że u mnie dziś zaczęli grzać- od razu się cieplej i milej zrobiło mimo, że tylko jeden kaloryfer w mieszkaniu podkręcony :) Bardzo jestem ciekawa zapachu, bo lubię takie słodkie aromaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w pokoju odkręciłam grzejnik bo po prostu nie mogłam wytrzymać. Zapach jest typowy dla kosmetyków Dove także jeśli kiedyś miałaś coś od nich to wiesz o co mi chodzi :)

      Usuń
  12. Tej wersji chyba nie miałam. Jednak wydaje się fajny, ale ostatnio wolę bardziej naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie go wypróbuję :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie się już troszkę te balsamy przejadły. fajne za to działa ten z whamisy, który ostatnio sobie zamówiłam:)

    OdpowiedzUsuń