wtorek, 6 września 2016

Liebster Blog Award- odpowiadam na pytania

Cześć zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez
Kreo Vite z bloga https://kreovitawita.blogspot.com/
której bardzo dziękuję za nominację.



Na czym polega wyzwanie ?



Wyróżnienie Liebster Blog Award otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę.Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na dziesięć pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła, Następnie również wyróżnia dziesięć osób, informuje je o tym wyróżnieniu i zadaje dziesięć pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.




Pytania od Kreo Vity :


1. Skąd wziął się w Twoim przypadku pomysł na pisanie bloga?

                       Ponad rok temu zaczęłam oglądać filmiki na YT, bardzo mi się to spodobało.
                      Niestety nie miałam aż tyle odwagi aby sama zacząć nagrywać ,postanowiłam
                                                  więc że spróbuję swoich sił na blogu.  

2. Czego nie lubisz w blogowaniu?

                                  Nie jest to co prawda do końca związane z blogowaniem jednak 
                                  nie lubię gdy jestem poza domem lub leżę już w łózko
                                  a przychodzi mi jakiś pomysł na posta a później o nim zapominam . 
                                  Nie lubię również komentarzy które mają na celu tylko reklamę bloga .

                                      3. Czy oprócz blogowania masz jakieś inne pasje? Jakie?

                     Tak ,jest wiele rzeczy które lubię robić poza prowadzeniem bloga.
                 Bardzo lubię gotować i piec ciasta , szczególnie wtedy gdy się nie spieszę.
             Kocham również oglądać mecze oraz czytać książki , najbardziej lubię kryminały. 

                                               4. Książka, film i muzyka, do której lubisz wracać.

Książki:                                                Film :                                              Muzyka :

-Cicha noc                            -Trzy metry nad niebem               -  Zostawcie Titanica
-Zerwane zaręczyny             - Tylko ciebie chce                       - I Will Always Love You
-Zabawić się latem               -Dirty Dancing                              -Careless Whisper
                                                                                            -Only Hope 
                                                                                           - Odnawiam duszę 

                            5. Największe marzenie z dzieciństwa - czy udało Ci się je zrealizować?

 Gdy byłam dzieckiem chciałam zostać piosenkarką jednak na szczęście nic z tego nie                                           wyszło bo wszystkim spuchły by uszy :)   

                                   6. Jakie cechy cenisz w ludziach najbardziej, a jakich nie znosisz?

            W ludziach cenię sobie szczerość, bezpośredniość , lojalność oraz uprzejmość.   
         Nie znoszę osób wrednych ,aroganckich oraz takich które uważają się za lepszych od innych. 

 
                                    7. O czym chętnie poczytałabyś na innym blogu?

Lubię czytać o wszystkim , nie mam jakiegoś określonego tematu .


                                                        8. Skąd czerpiesz inspiracje do swoich postów?                             

Różnie .Raz jest to internet innym razem wystarczy że spojrzę na jakaś rzecz i temat sam mi się nasuwa.


                                                       9. Jak widzisz siebie za 10 lat?

Za 10 lat widzę się w dużym domku z ogródkiem , z mężem , dziećmi i satysfakcjonującą pracą.                           

                          10. Twoje największe dotychczasowe zwycięstwo w pracy nad sobą. 

W kwestii wyglądu myślę że największe zwycięstwo osiągnęłam w 6 klasie podstawówki gdy schudłam 10 kg.
Natomiast w kwestii charakteru na pewno zrobiłam się odważniejsza i bardziej pewna siebie.


 Moje pytania :

1 .Jakie jest twoje największe marzenie ?
2. Co lubisz robić najbardziej ?
3. Jakie miejsca na świecie chcesz odwiedzić ?
4.Film czy książka ? Dlaczego ?
5.Najśmieszniejsza historia z dzieciństwa ?
6. Kosmetyk bez którego nie jesteś w stanie się obejść ?
7.Kobieco czy sportowo ? Jaki styl preferujesz ?
8. Gdzie wolisz spędzać wolny czas w domu czy na świeżym powietrzu?
9. Jaki czas w roku lubisz najbardziej ? Dlaczego ?
10.Dlaczego akurat taka nazwa bloga ?


Nominuję osoby z blogów :

  1. .http://karolinagutowska.blogspot.com/
  2. http://radosnachata.blogspot.com/
  3. http://kosmetycznyfronesis.blogspot.com/
  4. http://opennyourheart.blogspot.com/
  5. http://xgetflowx.blogspot.com/ 
  6. http://kosmetyczkawrozmiarzemini.blogspot.com/
  7. http://anaikosmetyki.blogspot.com/
  8. http://mamablogujeuk.blogspot.com/
  9. http://testyirecenzjeeweliny.blogspot.com/
  10. http://testowaniaczas.blogspot.com/
 Czekam na odpowiedzi osób które nominowałam ,jeśli  kogoś nie oznaczyłam a ma ochotę wziąć udział to zapraszam .

37 komentarzy:

  1. Dziękuje za odpowiedzi na moje pytania. Dzięki nim mogłam Cię poznać trochę lepiej. Dirty Dancing to także jeden z moich ulubionych filmów - oglądałam go wiele razy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :) Niedawno także zostałam nominowana, ale jeszcze nie miałam czasu napisać o tym posta. W wolnej chwili odpowiem z przyjemnością na Twoje pytania bez nominacji kolejnych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam ci ksiązkę invocato A.Tomaszewskiej. Nie zrażaj się opisem...jest jak wyciągnięty z horroru ale tylko po to by nadać odpowiedniego klimatu. No i odnajdziesz tam love story :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko zobaczę ją w bibliotece to chętnie po nią sięgnę. A jaki to gatunek ?

      Usuń
  4. Carelles Whispers jest też piękne w wykonaniu zespołu Seether. :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie poradziłaś sobie z odpowiedziami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi:) Też oglądałam ten film: Trzy metry nad niebem:) Jest jeszcze książka o tym samym tytule i właśnie na jej podstawie zrobiono film:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o tej książce ale akurat jeśli chodzi o czytanie to wolę kryminały

      Usuń
  7. What a great post! All of these tips are amazing!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie mam talentu wokalnego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerość - najlepsze co może być :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  11. Fajne odpowiedzi ;)
    Ja nie lubię Dirty Dancing :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w najnowszym poście w linki, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  12. 10 kg to sporo, wiem jak trudno jest schudnąć, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też denerwują spamerskie komentarze. :/ Też uwielbiam film 3 metry nad niebem. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za nominację :) Jest mi ogromnie miło z powodu tego wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe odpowiedzi. Można lepiej cie poznać.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny tag i fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe odpowiedzi, wydajesz się sympatyczną osobą. :-)

    Zgadzam się z Tobą, że komentarze spammerskie to plaga! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Domek,dzieci,fajna praca-niby proste a jakie trudne zarazem

    OdpowiedzUsuń
  19. ja pomysły na notkę jak nie mam dostępu do kompa zapisuję sobie w telefonie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne odpowiedzi, każdy ceni szczerość :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne takie akcję , bo mozna kogoś lepiej poznac :)

    OdpowiedzUsuń