wtorek, 13 września 2016

NIVEA CARE LEKKI KREM ODŻYWCZY



Cześć ledwo co zaczęła się szkoła a ja już jestem chora  , niestety taki urlop od szkoły nie jest zbyt korzystny ponieważ 21 listopada idę na praktykę a po świętach kończy się półrocze.

Dzisiaj chciałam napisać parę słów o kremie Nivea Care .Kosmetyk dostaniemy w praktycznie każdej drogerii , za 100 ml zapłacimy około 15 złotych.Produkt jest zamknięty w wytrzymałym , plastikowy słoiczku.

Krem jest bardzo gęsty , zapach jest charakterystyczny dla kosmetyków Nivea . Produkt nie powoduję alergii  , jest bardzo wydajny oraz dość szybko się wchłania. Według mnie na pewno  nie jest to lekki krem tak jak zapewnia producent ale bardzo dobrze nawilża . Niestety skóra po jego użyciu jest świecąca oraz dość lepka .Myślę że więcej tego kremu nie kupię głównie ze względu na świecenie skóry.
 

Znacie ten produkt ?
Co o nim myślicie ?

35 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam za kremami z Nivea ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też nie, najlepiej lubię ten soft... ale do rąk ;p

      Usuń
  2. Akurat tego produktu nie znam ale nie przepadam za kremami Nivea dlatego, że często są za gęste i do tego z parabenami. Piszesz, że skóra się świeci - to pewnie dlatego że krem jest na noc jak większość odzywczych kremów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kremy z nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam bardzo dobre opinie o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nigdy nie miałam kremu z nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten krem bardzo go lubie , u mnie się bardzo dobrze się sprawdza ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie odstrasza skład, który niestety nie jest najlepszy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś go miałam i moja sucha skóra nie narzekała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam, lubię i polecam ;)
    Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam już kiedyś tego kremu, wygrałam go wówczas. Nie jest moim ulubieńcem ale również nie miałam powodów aby na niego narzekać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie używam kosmetyków z Nivea. Stawiam na naturalne produkty :)
    Mogłabyś poklikać w reklamy na moim blogu-będę Ci bardzo wdzięczna :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jakoś nivea mnie nie kusi tak jak kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam niezmiennie od dłuższego czasu i bardzo lubię, najlepszy krem jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swego czasu sporo używałam kosmetyków Nivea ale tego kremu akurat nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie kremy Nivea za długo się wchłaniają i dlatego rzadko po nie sięgam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja coś nie przepadam za kremami Nivea:(

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam:) lubię te ich kremy dobrze się u mnie sprawdzają:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno nie miałam takiego "zwykłego" kremu z drogerii. Ostatnio stosuję te naturalne. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kremy z Nicea to dla mnie totalne buble ! Zapychaja skórę i strasznie ja obciążają !

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam próbkę z gazety i produkt mi się spodobał, ale ze względu na skład zrezygnowałam z zakupu

    OdpowiedzUsuń
  21. To ulubiony krem mojej przyjaciółki. Ja byłam z niego mniej zadowolona, aczkolwiek krzywdy nie wyrządził.

    OdpowiedzUsuń
  22. Użyłam go tylko 2 razy, nie wiem dlaczego ale kremy Nivea jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie go używam bo dostałam w paczce z Polski ale jestem średnio zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam, bardzo przyjemny :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń