niedziela, 4 września 2016

TWÓJ POKÓJ WYDAJĘ SIĘ NUDNY ? - PROSTE DIY



Hej czy wasz pokój nie wydaję się wam czasami nudny i pusty ? Mi czasami tak , wtedy szukam w internecie prostych pomysłów na odświeżenie mojego wnętrza . Tak samo było w tym wypadku dopadła mnie chęć małej odnowy.Pomysł na większość rzeczy zaczerpnęłam z YT, niektóre trochę zmieniłam do innych coś dodałam . 



     

       
                    PODUSZKA EMOJI

Proste w wykonaniu , poprawiają humor oraz ładnie wyglądają na łóżku. wykonanie ich jest bardzo proste. Wystarczy wyciąć 2 kółka oraz minki (do wykonania możemy użyć np. filc).Minki przyszywamy do kółka następnie zszywamy zwrócone do siebie lewą stroną (należy pamiętać o pozostawieniu szczeliny   dzięki której wypchamy nasze poduszki ).Zszyty materiał przekręcamy na prawą stronę i wypychamy , następnie zaszywamy naszą poduszkę . I gotowe.

 








KAKTUS W SŁOIKU

Nie wygląda to co prawda tak jak chciałam ,
 

jednak myślę że i tak jest nieźle. Jest to bardzo proste             w wykonaniu, wystarczy nasypać kamyków do                               słoika , włożyć kaktusa a następnie dosypać                                   kamyków. Na koniec możemy ozdobić słoik





        
SŁOIK NA PĘDZLE 
                                                                            
Wystarczy do słoika dokleić kwiatki za pomocą kleju na gorąco i gotowe .
Mamy pojemnik na pędzle lub kredki. 




ORGANIZER NA PRZYBORY SZKOLNE

Zrobiłam go dla siostry .Wystarczy do dużego słoika dokleić
kubki (możemy je ozdobić) za pomocą kleju na gorąco.
Myślę że jest to idealna rzecz dla uczniów.








30 komentarzy:

  1. Lubię takie diy ;) Świetnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej informacji znajdziesz na moim blogu - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej informacji znajdziesz na moim blogu - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za nominacje, na pewno podejmę wyzwanie :)

      Usuń
  4. mega fajne diy <3 poduszki najlepsze

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły! Ten z kaktusem zdecydowałam się nawet u siebie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam poduchy jak i kaktusy oraz sukulenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u Ciebie musi być niezły design w domu ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie pomysły, najlepsze poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. poduszki na początku myślałam, że kupiłaś bo sama mam podobne
    organizer na przybory też Ci genialnie wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły! Poduszki są czadowe! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły! Poduszki są czadowe! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysły i wykonanie. Bardzo podoba mi się domek dla kaktusa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowo, te poduszki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduszki poprawiające humor :P i pomysł na kaktusa w słoiku super ;)

    OdpowiedzUsuń