wtorek, 11 października 2016

AKCJA "PIĘKNA JESIENIĄ" - TYDZIEŃ I - MAKIJAŻ

Hej zdecydowałam się przyłączyć do akcji 
,,piękna jesienią" . W pierwszym tygodniu wyzwania należy napisać posta z najlepszymi kosmetykami do makijażu. Więcej szczegółów znajdziecie na blogu autorki akcji Link  .

Nie wiem jak wy ale ja miałam bardzo duży problem z dobraniem odpowiedniego podkładu , zawsze był on dla mnie zbyt ciemny lub wyglądał bardzo nienaturalnie. Po wydaniu masy pieniędzy i straconych nerwach trafiłam w końcu na podkład Rimmel Match Perfection  Link.

Korektor Maybelline Affinitone Link.

Wyskoczył wam jakiś paskudny nieprzyjaciel ? Spokojnie mam na to świetny sposób kamuflaż z Catrice Link.


Cienie Inglot ,Integra .Kółeczko cieni o bardzo ładnych kolorach , mają słabą pigmentację ale według mnie jako cienie na dzień sprawdzą się idealnie.

Kredka Maybelline ,The Colossal Kajal .Kredka po prostu nie do zdarcia , jest bardzo trwała , wydajna , ma głęboki czarny kolor . Jak dla mnie ideał . 

Kredka do brwi Catrice. Wydajna ,tania , trwała , ma bardzo ładny i naturalny kolor. Dzięki niej moje brwi wyglądają jak należy. 

A jakie produkty do makijażu wy lubicie ? 
Bierzecie udział w tej akcji ?

58 komentarzy:

  1. O proszę, też biorę udział w tej akcji! :) na korektor maybelline będę polować podczas jutrzejszej promocji w Rossmannie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie wiem czy kupić ten z Maybelline czy może coś nowego .

      Usuń
  2. Ja najbardziej lubię produkty do ust. Też używam w większości cieni do powiek z Inglota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to nie znam żadnego z tych kosmetyków :) Może też się przyłączę. zawsze to jakaś motywacja do regularnego publikowania postów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio przerzuciłam się na podkłady mineralne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W akcji nie biorę udziału, ale chętnie czytam posty :). Kamuflaż znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do akcji się nie przyłączę tym razem a z podkładem też mam problem, albo kolor nie taki albo za ciężki albo za lekki albo szybko spływa, albo za słabo kryje w sumie nie znalazłam jeszcze takie z którego byłabym zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Kultowy Catrice, a ja nigdy go kurczę nie miałam:P Bardzo lubię kamuflaże z ArtDeco

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam maybelline :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te cienie do powiek i są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam produkty do brwi z Catrice! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tylko kredkę ale jest świetna .

      Usuń
  11. Byłam kiedyś malowana tymi cieniami, mają ładne kolory i długo się trzymały :) nie biorę udziału w akcji, maluję się tylko kilkoma kosmetykami zwykle są to : podkład, kajal biały , kredka czarna , tusz i pomadka czasami cienie do powiek

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się przekonać do kamuflaża z Catrice :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zeszłej zimy też używałam tego podkładu, zanim przestawiłam się na minerały. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z podkładami zawsze mam problem ale na jesień mam już ideał mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kamuflaż Catrice znam i swego czasu bardzo dobrze się u mnie spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę moją ulubioną kredkę do brwi :D Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie bez niej makijażu. Teraz jest już na wykończeniu i chyba nie będę eksperymentować i znowu ją kupię.

      Usuń
  17. Miałam kiedyś ten podkład ale świeciłam się po nim niemiłosiernie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o akcji, ale nie biorę w niej udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ten podkład i nie trzymał się za dobrze na mojej twarzy :(
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. słyszałam o tym kamuflażu z Catrice. Obserwuję i pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. dawno temu też miałam takie cienie z Inglota tylko inne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmetyki znane, szczególnie kamuflaż z Catrice, jednak żadnego ze stosowanych przez Ciebie produktów na sobie nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  23. W akcji nie biorę udziału, ale Twoje produkty ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna akcja :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna akcja ale chyba nie dla mnie bo ja maluje sie od wielkiego dzownu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niedawna też malowałam się bardzo rzadko, a teraz jest to dla mnie świetna zabawa.

      Usuń
  26. Także biorę udział w akcji. Ja sama nie znalazłam jeszcze idealnego podkładu. Zawsze coś każdemu brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę poczytać .Ja już nie szukam idealnego podkładu , ten może nie jest idealny ale całkiem ok .

      Usuń
  27. kurcze a mnie do produktów Catrice jakoś nie ciągnie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te produkty które od nich mam według mnie są warte uwagi.

      Usuń
  28. Fajna akcja, bardzo spodobały mi się te cienie, ładne mają kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kamuflaż z catrice kusi mnie od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go kupić . Jest bardzo wydajny i świetny na małych nieprzyjaciół.

      Usuń
  30. Mam sporo zaległych wpisów więc w akcji nie biorę udziału, ale może kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  31. O tych cieniach to same pozytywy słyszę. Może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto. Szkoda tylko że w tym kółeczku nie ma czarnego cienia .

      Usuń
  32. Ciekawe produkty! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  33. A nie miałam tego podkładu, chętnie kiedyś przetestuję:) Póki co mam z Maybelline Affinitone i jest całkiem ok, daje naturalny efekt;) Fajne wyglądają te cienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś Maybelline Afinitone ale niestety dobrałam zły kolor .

      Usuń
  34. Mam ten korektor Mabyelline, ale u mnie zupełnie się nie sprawdza ;) Dla każdego coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam kiedyś ten podkład z Rimmela ale u mnie się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Też biorę udział w akcji Karoliny, ale z Twoich kosmetyków znam tylko korektor z Maybelline i nawet go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  37. czytałam sporo dobrych opinii o kamuflażu z catrice :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie ten kamuflaż się nie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Znam jedynie podkład, ale nie jest moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Korektory z Maybelline i Catrice mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń