poniedziałek, 17 października 2016

Joanna , plastry do depilacji twarzy z olejem ze słodkich migdałów

Hej kochani ,witam was w ten pochmurny i zimny dzień. Czy wy też macie tak że nic
się wam nie chce i gdyby się dało to w ogóle nie wychodzili byście z domu? Ja mam dokładnie takie odczucia chciałabym aby były już święta albo przynajmniej początek moich praktyk i nie musiałabym się już uczyć.

A dzisiaj parę słów o plastrach do depilacji
twarzy  od Joanny z olejem ze słodkich migdałów.Muszę powiedzieć że to są moje pierwsze plastry do depilacji twarzy i jestem bardzo zaskoczona ich działaniem.

A co mówi producent ?


Plastry w woskiem Sensual zostały specjalnie zaprojektowane do depilacji delikatnych partii twarzy. Dzięki swojemu kształtowi i elastycznemu podłożu plasrty skutecznie usuwają nawet najdrobniejsze włoski wraz z cebulkami. Specjalna formuła wosku została wzbogacona w olej ze słodkich migdałów o właściwościach wygładzających i odżywczych. Pozostawiają skórę gładką i aksamitną nawet przez kilka tygodni. Dołączona oliwka nie tylko zmywa pozostałości wosku, ale także działa na skórę kojąco i łagodząco. 

A co ja o nich sądzę ?

W opakowaniu znajdziemy 6 par plastrów czyli 12 pojedynczych oraz oliwkę której jest 10 ml. Koszt 1 opakowania to ok. 7 złotych.

Plastry dość szybko rozgrzewają się w dłoniach .Oliwka bardzo dobrze zmywa pozostałości wosku oraz łagodzi podrażnienia , jest dosyć wydajna i na pewno wystarczy na zmycie pozostałości ze wszystkich plastrów.

Nie rozumiem dlaczego plastry mają taką niską ocenę na kwc (2,3/5) bo jak dla mnie są naprawdę dobre. Jeden plaster wystarczy na parę użyć oraz dobrze usunie włoski , może nie wszystkie ale jednak.

Ból towarzyszący zabiegowi jest dosyć duży ale do zniesienia. Depilację polecam przeprowadzać wieczorem ponieważ skóra po użyciu plastrów jest mocno podrażnienia, rano jednak jest już wszystko ok.

Zawsze myślałam że plastry do depilacji są do kitu jednak te mile mnie rozczarowały. Myślę że jest to dopiero początek mojej przygody z woskiem i na pewno będę testować inne produkty .

Znacie te plastry ? Lubicie depilację przy użyciu wosku ?

34 komentarze:

  1. Ja na razie bronię się rękami i nogami przed depilacją wąsika. Wiem jednak że kiedyś nadejdzie taki dzień, że będą na tyle widoczne że z nimi będę musiała coś zrobić - wtedy sięgnę po te plastry :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam plastrów Joanny z dodatkiem olejku arganowego :) ogólnie je lubię i dziwie się, że mają słabe recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie używałam, choć mam innej firmy i czekają na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tego typu produkty bardzo podrażniają cerę więc się na te plastry nie skuszę. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również występuje podrażnienie ale później znika.

      Usuń
  5. Plastrów jakoś nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, mi póki co takie plasterki nie są potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię ich plastry, aczkolwiek dawno ich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W zeszłym tygodniu je kupiłam. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie się niestety nie sprawdzają żadne plastry :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w linki w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tych plastrów nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe te plastry :) Ja lubię depilacje z użyciem plastrów, chwilowy ból za to długotrwały efekt :)

    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubie wlasnie plastry, najbardziej poręczne jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio również polubiłam , parę sekund i po bólu a spokój na jakiś czas.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ale niestety zabieg trzeba powtarzać częściej.

      Usuń
  14. Kiedyś używałam takie plastry, ale mam zbyt wrażliwą skórę, długo dochodzi do siebie po zabiegu. Od kiedy odkryłam krem to tylko krem kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja się boję używać takich plastrów :D Panikara ze mnie :P

    http://martusiowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bałam ale w końcu się przemogłam

      Usuń
  16. Nigdy nie używałam takich plastrów bo nie było takiej potrzeby, ale nie wiem czy zdecydowałabym się na coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie odważyłabym się na sprawdzenie ich działania na własnej twarzy. To trochę ryzykowne. Wolę omijać takie produkty dopóki nie muszę ich używać.

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam plastry tej firmy do nóg i nie działały zbyt dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ale chyba innej firmy, kiedyś używałam a teraz stawiam na kremy depilacyjne ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Mile rozczarowały? W sensie mile zaskoczyły?

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam je kiedyś :) ale w sumie nie pamiętam jak się spisywały, teraz od jakiegoś czasu stosuję takie bez rozgrzania i nawet olejek nie potrzebny i podrażnienia nie wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam je! Zawsze stosuje do wyrywania brwi, wąsików - na plus :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl :)

    OdpowiedzUsuń