wtorek, 25 października 2016

"Piękna jesienią " - tydzień 3 , paznokcie

 Hej dzisiaj przyszedł czas na 3 tydzień akcji
 " piękna jesienią " była już mowa o kosmetykach kolorowych więc teraz przyszedł czas na paznokcie.

Czy wiecie że nasze paznokcie rosną 3,5 mm miesięcznie ?

A wiecie że męskie paznokcie rosną szybciej niż kobiece? Gdzie tu sprawiedliwość ja się pytam .


Muszę powiedzieć że ten tydzień akcji to dla mnie prawdziwe  wyzwanie ponieważ nie maluję paznokci. Nie podoba mi się za bardzo
ich kształt ani długość , są krótkie i niestety nic
nie mogę z tym zrobić , myślę że odziedziczyłam
to po mojej mamie która również ma niezbyt ładne
paznokcie .

Na tą chwilę mam tylko 1 produkt do paznokci  i
jest to odżywka Black Diamond z Golden Rose.
Jest bardzo tania , kosztuję około 11 złotych za
11 ml.

Bardzo podoba mi się jej opakowanie , wygląda
na bardzo ekskluzywne. Zapach odżywki jest
typowy dla lakierów do paznokci , Kosmetyk łatwo rozprowadza się na paznokciu ,jest wydajny , nie zawiera formaldehydu także nie zrobi krzywdy
 naszym paznokciom.  Jeśli chodzi o działanie      
samej odżywki to sprawia że paznokieć staje
się trwalszy ,powoduje wzrost paznokcia ale nie
jakiś duży w moim przypadku.
Podsumowując jest to całkiem fajny produkt ,
jednak bez jakiegoś efektu wow.

Jakie produkty do paznokci lubicie?

25 komentarzy:

  1. Dla mnie parę tygodni temu temat również nie istniał jednak teraz zakochał się w hybrydach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat nie stosuję żadnych odżywek, a paznokcie makuję, ale daję im też odpocząć od lakieru. Pewnie widziałaś na moim blogu jak wygladają. Żeby paznokcie były silne i zdrowe ważna jest też dieta bo jak brakuje nam witamin czy minerałów to organizm pobiera je najpierw z paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  3. prawda opakowanie wygląda jak z wyższej półki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pdzywka może być świetna, nie znam jej

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie opakowanie wygląda bardzo elegancko. Ja od 2 lat stosuję hybrydy, które sama robię. To ogromna wygoda :) Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie na post z jesienną stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. polecam Ci odżywkę z Eveline do paznokci ;) jest świetna :)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tą z Eveline i zniszczyła mi paznokcie.

      Usuń
  7. Lubię takie odżywki, ale tej nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że tego wow nie ma. Ja lubie manicure japoński ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie gdzie ta sprawiedliwość? Zazwyczaj faceci jedzą więcej a dupki mają jak orzeszki, nie stosują odżywek do rzęs a mają je aż do nieba :P i pazury też mają mocniejsze :D
    A jeśli chodzi o pazurki to bardzo lubię balsam do paznokci 2x5 świetny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. eh życie jest nie sprawiedliwe co zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. moje paznokcie rosną chyba jeszcze wolniej

    OdpowiedzUsuń
  12. na poprawę wyglądu, wzmocnienie i wzrost paznokci gorąco polecam picie naparu z pokrzywy i wcieranie w płytkę olejku rycynowego.Daje to niesamowite efekty :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek rycynowy próbowałam . Będę musiała wypróbować ten napar.

      Usuń
  13. Ja mam swoją sprawdzoną odżywkę z Herome i jestem bardzo, bardzo zadowolona. Jeśli chcesz mieć dłuższe, mocne, niełamiące się paznokcie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa odżywka, osobiście nie mam specjalnych produktów do paznokci.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosowałam tą odżywkę i byłam z niej całkiem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam lakiery z Golden Rose :) Odżywek z tej firmy jeszcze nie stosowałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ta odżywkę.
    Polecam też wygładzającą smoothing base

    OdpowiedzUsuń