sobota, 8 października 2016

Plusy i minusy zamawiania przez internet + nasza rodzinka się powiększa

Źródło
Hej lubicie zamawiać przez internet ? U mnie jest tak pół na pól, kosmetyki bardzo często zamawiam
przez internet natomiast ciuchów praktycznie nigdy ponieważ już parę razy się zawiodłam.  


PLUSY :
  •  Taniej 
Źródło
W internecie znajdziemy wiele produktów w dużo niższej cenie niż stacjonarnie.Np. tusz Bourjois Twist Up The Volume w Rossmannie kosztuję 54,99 zł natomiast na stronie Kosmetyki z Ameryki 34.99 zł(polecam tą stronę) Myślę że różnica 20 złotych na tuszu to bardzo dużo i w tym przypadku warto zamówić go przed internet. 


  • Bez wychodzenia z domu 
Nie masz czasu iść na zakupy a potrzebujesz nowych kosmetyków?
Nic prostszego zwołaj koleżanki , złóż zamówienie i weź kuriera.
Na drugi dzień paczka będzie u ciebie . 

  • Większy wybór 
Niestety wiele kosmetyków nie kupimy stacjonarnie i trzeba ich szukać w internecie. 
Najbardziej ubolewam że stacjonarnie nie można dostać pędzli Hakuro.




  • Kupisz tylko to co potrzebujesz 
Nie wiem jak wy ale ja w stacjonarnej drogerii zawsze kupuję więcej niż jest mi potrzebne, w internecie raczej mi się to nie zdarza .

MINUSY:

  • Niedopatrzenie 
Kiedyś w sklepie internetowym zobaczyłam suchy szampon z Batiste w okazyjnej cenie więc postanowiłam go zamówić  .Po przyjściu przesyłki okazało się że szampon jest mniejszy od znanej mi wielkości. 

  •  Zły rozmiar 
W przypadku ubrań zdarza się że pomimo tego że dokładnie się zmierzymy 
rzecz po przyjściu  wygląda zupełnie inaczej. Zamówiłam kiedyś bluzkę w 
rozmiarze M a ta wyglądała na XXL , niestety nie możemy danej rzeczy
zobaczyć i zmierzyć . 

Jak widać jest więcej plusów niż minusów robienia zakupów przez internet i w większości przypadków warto kupować online.  A jak jest u was , często kupujecie przez internet ?

A to nowy członek naszej rodziny mały kotek któremu nie wybrałam jeszcze imienia.
Czy wam też przypomina lemura ? 

57 komentarzy:

  1. Nie przepadam za kotami, ale widać na pierwszy rzut oka, iż ten Kociak ma charakterek :) Kosmetyków nie zamawiam z reguły przez internet - raz zdarzyło mi się, ale w Rossmanie i wiedziałam czego szukam konkretnie. Ubrania kupuję co jakiś czas, chociaż czasami faktycznie jest to czysta ruletka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie to kociak był wystraszony a czy ma charakterek to się dopiero okaże :)

      Usuń
    2. Już wybrane imię zostało? :)

      Usuń
    3. Jeszcze nie , nadal myślimy :)

      Usuń
  2. Kurcze twój kot to ma minke :D
    Hm właśnie niedawno usłyszałam o tej stronie. Chyba pora na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek zrobił naprawę ciekawą minkę ale to dlatego że był trochę wystraszony. Stronka jest bardzo fajna i można upolować naprawdę świetne perełki.

      Usuń
  3. Ojj, kotek jest prześliczny i ma świetny kolor futerka;) Ja jakoś średnio lubię zamawiać przez internet, choć tam jest większy wybór i ceny niektórych marek rzeczywiście niższe;) Będę musiała się przekonać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej zamawiam tylko kosmetyki przez internet,ubrań nie lubię. A pędzle Hakuro można znaleźć w drogeriach, u mnie są w drogerii sekret urody ale nie opłaca się w takiej cenie lepiej przez neta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę można je zleźć w drogerii ? Nie wiedziałam o tym .

      Usuń
  5. Ja wolę czasami zaryzykować, ale jednak kupić przez Internet.
    Kotek jest przeuroczy. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo często zamawiam przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotek super. A ja najczęściej kupuje kosmetyki przez internet, ale i ciuchy się zdarzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) a ciuchy kupujesz na jakiejś konkretnej stronie ?

      Usuń
  8. Ja w internecie najczęściej robię zakupy kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka słodka kicia <3 poproszę więcej fotek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję że będą tylko jak go już trochę oswoje bo zrobienie mu teraz zdjęcia graniczy z cudem.

      Usuń
    2. jak to kociak:) no chyba że jak śpi...

      Usuń
  10. Do lemura podobny :D. Jeśli chodzi o zakupy, to ja np. ubrania i produkty spożywcze kupuję tradycyjnie, jednak kosmetyki najczęściej przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście przy zakupach przez internet obawiam się też o to, że kupię podróbkę czegoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Często zamawiam przez internet, ciuchy, kosmetyki, czasami jakieś sprzęty do domu. Bardzo lubię taką formę robienia zakupów, jest to bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś na zajęciach rozmawialiśmy o tym, czy zakupy przez internet to dobry pomysł i wiele osób było za tym, by to robić. Ja jako nieliczna byłam przeciwna. Mam wrażenie, że zawsze cvoś złego się wydarzy. Że to pieniądze nie dojdą i zaginą, że to paczka przepadnie, że dostanę zły towar i się tylko będę denerwować. Ale jednak łatwiej o produkty kupując przez internet. Tu własnie mamy ten problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kiedyś zamawiałam naszyjnik z Allegro to moja paczka właśnie przepadła nie wiadomo gdzie.

      Usuń
  14. Ja się boję trochę kupować przez internet. Jakoś tak wole mieć produkt w ręce przed zakupem. Często najpierw oglądam coś stacjonarnie, a potem jeżeli w internecie jest taniej to po to sięgam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie oglądam czegoś w sklepie a później kupowałam w internecie . Będę musiała spróbować.

      Usuń
  15. hmm nie zawsze jest taniej :) ale zdecydowanie moim największym minusem jest zły rozmiar :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zły rozmiar zdarza się bardzo często .

      Usuń
  16. Jaki słodki kotek. <3 Ja wolę zdecydowanie zakupy na żywo. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja przez internet często kupuję książki i czasem robię zakupy spożywcze. Zdarza mi się tez kupować prezenty przed świętami albo kosmetyki czy ciuchy, ale wolę raczej osobiście. Kotek prześliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nigdy nie zamawiam przez Internet :P kupuję tylko stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po prostu myślałam, że to mały lemur. Myślę sobie "Skąd dorwałaś lemura" ;) Może właśnie dobrym imieniem byłoby "Lemur" ;) A co do kupowanie przez internet to zdarza mi się czasem, ale tylko ze sprawdzonych miejsc. Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek właśnie otrzymał imię Lemur.

      Usuń
  20. Nigdy nie zamawiam przez internet ciuchów, moze i taniej, ale nie lubie tego zamieszania z odsyłaniem, zamiana itp

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki kociak świetny! Ja nie przepadam za zakupami przez internet i jak już zamawiam to najczęściej zabawki na prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja lubię zamawiać przez internet kosmetyki, ciuchy też ale już rzadziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesoły ten nowy członek rodziny :)
    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię kupować przez internet, ale nie raz zakup nie był w 100% udany. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki śliczny kociaczek. Ja ostatnio rzadko korzystam z drogerii internetowych. Zazwyczaj gdy nazbiera mi się kilka rzeczy do zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny futrzak:)
    kosmetyki lubię zamawiać online, ale z ciuszkami różnie bywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki . To tak jak u mnie ciuszków nie lubię zamawiać przez internet.

      Usuń
  27. Kociak wspaniały :) Ja czasami zamawiam coś do domu, jak zasłony czy dywan. Jest w czym wybierać no i ceny są przyjemniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  28. A tak z innej beczki - nigdy nie spotkałam, by Marta nazywała siebie Martyną, ale Klaudie to chyba mają w nawyku, by mianować się Klaudynami :D Tak z ciekawości - skąd ta chęć zmieniania imion?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi Ci o tytuł bloga to gdy go zakładałam okazało się że większość nazw jest już zajęta i akurat ta przyszła do głowy .

      Usuń