poniedziałek, 3 października 2016

PODSUMOWANIE WRZEŚNIA

Cześć dzisiaj chciałam wam pokazać co kupiłam we  wrześniu .Wiele z tych rzeczy nabyłam na początku miesiąca więc zużyłam ich już trochę.





Ziaja Liście Manuka,żel myjący 

Wellness & Beauty, mleczko do rąk

     Venita natural krem do rąk
       Hand Cream,krem do rąk



Pomadka z Mua
Konturówka do ust Wibo

Suchy szampon Batiste
 Maska keratynowa Kallos
Szampon Loreal elseve



Mus do ciała Farmona
Plastry do twarzy Joanna








Krem do twarzy Soraya ideal beauty
Żel do mycia twarzy Nivea

Kapsułki Rival
Żel pod prysznic Apart
Żel pod prysznic Isana 
                                       

                                     
                               
Nerka ok. 15 złotych 

Lusterko 10 zł
Adidasy ok . 70 złotych 
        


Torebka 65 zł.
                                                                                 

Jak widać w wrześniu kupiłam naprawdę wiele rzeczy ale na swoje usprawiedliwienie mam to że wiele z nich było mi potrzebne do szkoły.


Pod koniec sierpnia byłam również w zoo w Chorzowie.









2  września byłam na koncercie Edyty Górniak ,niestety nie mam żadnych zdjęć z tego wydarzenia ale jeśli będziecie mieli okazję posłuchać Edytę na żywo to polecam się wybrać.  

53 komentarze:

  1. Sporo tych zakupów, ale od czasu do czasu trzeba zaszaleć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nazwy sklepu niestety nie pamiętam ale firma to Sara Moda

      Usuń
  3. Ten żel z ziaji mnie cały czas ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to takie 3/5 , skóra po nim jest strasznie ściągnięta i wysuszona.

      Usuń
  4. Maskę kallos uwielbiam i właśnie dokładnie ta sama mi się skończyła :) serii ziaji liście manuka nie lubię :( portfel bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten żel tak średnio przypadł mi do gustu .

      Usuń
  5. Tyle rzeczy denkuję, a z twoich tylko Ziaję miałam :P Uwielbiam zoo, ale mój 2 latek jeszcze jego uroków nie docenia, choć w sumie to jedyne miejsce, gdzie zawsze zaśnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra gdy była mała uwielbiała zasypiać na mszy w kościele także każdy ma swoje ulubione miejsce :)

      Usuń
  6. U mnie zakupy w tym m-cu bardzo spokojne :) Konturówkę z Wibo uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Doszło Ci sporo nowości :) ja też we wrzesniu kupiłam sporo nowych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości:) Też lubię te kapsułki z Rival de Loop:) Bardzo podobają mi się też adidasy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapsułki również bardzo mi się spodobały , świetnie nawilżają.

      Usuń
  9. Torebka i portfel - zdecydowanie mój gust :D Żel ziai jest świetny, ale chyba moja cera się już do niego przyzwyczaiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ta Ziaja nie do końca przypadła do gustu .

      Usuń
  10. Zaszalałaś na tych zakupach :)
    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ale w tym miesiącu biorę się za oszczędzanie :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Oj tak , na szczęście za niektóre rzeczy płaciła mama.

      Usuń
  12. Żel z Ziaji i szampon z Batiste bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon z Batiste uwielbiam a z żelem tak średnio idzie nam budowanie przyjaźni :)

      Usuń
  13. Od razu woczy wpadł mi portfel, spodobał mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba torebka, prosta, ale elegancka

    OdpowiedzUsuń
  15. Troszkę Ci się tego wszystkiego zebrało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żel z Ziaji mam i mieszane uczucia mam co do niego, a żel Isany Summer Feelings jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zakupy :) Uwielbiam Ziaje :)
    Świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny ten kolor konturówki. Ciekawy jest też ten żel do twarzy - Ziaja liście manuka. Dobry jest?

    OdpowiedzUsuń
  19. Wibo ostatnio mnie zachwyca ! Ciekawa jestem tej konturówki :-)
    Świetny wpis !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. troszkę zakupów i troszkę relaksu :-) u mnie Batiste również rządzi pod względem suchych szamponów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. batiste to mój ulubieniec!:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lusterko fajne i całkiem pokaźna ilość kosmetyków :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  23. Też muszę sobie kupić torebka czarną. Ładny kolor wybrałaś konturówki do ust

    OdpowiedzUsuń