piątek, 14 października 2016

Wellness & Beauty, migdał i bambus, lotion do rąk

Hej często gdy jestem w Rossmannie kupuję kremy które są na promocji i tak właśnie było w tym przypadku. Lotion kupiłam za niecałe 10 zł za 250 ml

Co mówi producent ?

Lekki krem - lotion do rąk z mleczkiem migdałowym i ekstraktem bambusowym.Poczuj się niezwykle lekko - dzięki specjalnej mieszance łagodnego mleczka migdałowego i wartościowego ekstraktu z bambusa. Delikatny lotion szczególnie łatwo się wchłania, długotrwale pielęgnuje skórę rąk i zapewnia jej wystarczającą ilość wilgoci. Skóra staje się wyczuwalnie miękka i gładka.


Moja opinia :

Kosmetyk zamknięty jest w plastikowej buteleczce z pompką która
niestety trochę pluję i już nie raz zdarzyło mi się że lotion wylądował na podłodze czy szafce zamiast na moich dłoniach.

 Kosmetyk jest rzadki i lekki , ładnie pachnie jest to zapach idealny na jesień i zimę . Mazideło dosyć szybko się wchłania , całkiem nieźle nawilża niestety nie jest to efekt długotrwały, pozostawia po sobie delikatną warstewkę która według mnie jest jak najbardziej na plus.

Myślę że jak za taką cenę jest całkiem fajny i jeszcze kiedyś na pewno po niego sięgnę.

Znacie go ?  Lubicie ?


Dzisiaj minął tydzień odkąd u nas w domu pojawił się kotek. Mój futrzak jest bardzo podobny do lemura i właśnie tak daliśmy mu na imię. Przez ten tydzień kotełek bardzo się zmienił , stał się bardzo przyjazny , nie boi się ludzi , chce się bawić . Co prawda uwielbia gryźć moje buty i biegać jak szalony ale i tak pomimo tego jest idealnym lekarstwem na zły humor. 





Życzę udanego weekendu <3

36 komentarzy:

  1. Nie znam tego kremu...ja używam w tej chwili kremu do rąk a Avonu z serii Planet Spa, którą bardzo lubię. Koteczek śliczny;)Mam nadzieję, że co jakiś czas zamieścisz jakieś kolejne zdjęcie kociątka i coś o nim napiszesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym kremie ale nigdy nie miałam . Zdjęcia na pewno będą :)

      Usuń
  2. Produktu nie znam, choć szkoda, że nawilżenie jest krótkie. Lemur świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotek jest przepiękny :) Ma wspaniałe umaszczenie :) Z tej firmy bardzo lubię ich olejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki . Ich olejki widziałam w Rossmannie ale jeszcze nie testowałam.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mi również szkoda tylko że taką plującą.

      Usuń
  6. Ostatnio moje dłonie są bardzo suche! Myślę, że ten lotion by się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam ostatnio bardzo suche dłonie .

      Usuń
  7. Zimą bardzo lubię takie słodkie zapachy i dodatkowo podoba mi się forma opakiwania z dozownikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zimą bardzo lubię takie słodkie zapachy i dodatkowo podoba mi się forma opakiwania z dozownikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ten dozownik jest świetny .

      Usuń
  9. Nie znam tego produktu, ale wygląda ciekawie. Chociaż w całym poście najbardziej zainteresował mnie ten mały mruczący słodziak! Piękny jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kremu nie znam z autopsji, ale dużo dobrego o nim słyszałam. Uroczy kociak!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji wyprobować tego kosmetyku, ale skoro taką masz opinię, to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ich olejki do ciala i używam na włosy :-) są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki z tej serii :) Kotek prześliczny, niech się dobrze chowa :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że kupię kiedyś. Ma fajne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak opakowanie ma świetne , szkoda tylko że ta pompka pluje.

      Usuń
  15. Chyba nie dla mnie, jak nawilża krótkotrwale. Szkoda, że pompka pluje

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jaki śliczny :D A umaszczenie zupełnie nietypowe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. powinnam czytać recenzję ale kociak skradł mi serce ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Lotionu nie miałam. Z pewnością ma ciekawy zapach.
    Nie mogę jednak nie zwrócić uwagi na tego słodziaka. Kociak jest przekochany. No prawdziwy Lemurek :)
    Pozdrawiam ciepło :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam zupełnie, mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś masło do ciała tej marki i byłam mega zadowolona <3 Muszę jeszcze do niego wrócić :D

    OdpowiedzUsuń