czwartek, 24 listopada 2016

3 razy NIE czyli kosmetyki które nie do końca się mi sprawdziły

Cześć laski ,dzisiaj post o kosmetykach które mi się w mniejszym lub w większym stopniu nie sprawdziły czyli o bublach. Rzadko trafiam na beznadziejne kosmetyki myślę że to dlatego że zanim coś kupię to czytam opinie o danym kosmetyku na KWC jednak niestety teraz udało mi się uzbierać 3 kosmetyki które są po prostu do bani.


 
Koncentrat do rąk SOS Hand Concentrate

Koncentrat kupimy w Lidlu za parę złoty jednak co z tego jak ma okropną konsystencje dosłownie taką jak maść. Bardzo długo się wchłania , pozostawia tłustą warstwę i słabo nawilża ,zapach również nie należy do najładniejszych.   



Isana Pflege, Pomadka ochronna Pearl & Gloss


Pomadka którą kupimy w Rossmannie za ok. 4 złote. Kosmetyk niestety śmierdzi , ma duszący i chemiczny zapach , kolor jak dla mnie również nie jest ładny.Kosmetyk niestety w ogóle nie nawilża naszych ust a nawet je wysusza. 



C-THRU Coral Dream dezodorant w sprayu dla kobiet


Dezodorant wcale nie jest tani ponieważ kosztuję ponad 20 złotych ,ma brzydki zapach i nie chroni przed poceniem. Jedynym plusem kosmetyku jest to że nie brudzi ubrań .

Znacie któryś z moich bubelków ?  

20 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś zestaw z C-THRU i nie do końca mi podpasował. Dezodorant nie spełniał swojej funkcji, a zapach szybko się ulatniał.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ten krem byłbardzo gęęęęęsty

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś miałam dezodorant z CTHRU i tak samo nie byłam do końca zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie znam, ale pomadka paskudna z tego co widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Te dezodoranty pełnią bardziej funkcje jako zamiennik perfum niż antyperspirant. Ja lubię ich ale zieloną i fioletową wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale teraz będę ich raczej unikać;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio mam reksonę i jest taka w miarę
    Ale i tak co jakiś czas uzywam antyperspirantu z apteki

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam, ale dobrze wiedzieć, by ich unikać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja pomadki ochronne z Isany lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nic z tych kosmetyków no i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię takich chemicznych zapachów pomadek ochronnych;p

    OdpowiedzUsuń
  12. mam dezodorant cthru ale zielony, używam go ze względu na ładny zapach dla odświeżenia w ciągu dnia

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam żadnego z nich i raczej po nie nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tych produktów, ale dobrze, że napisałaś taki post.
    Ja też sprawdzam opinie na KWC zanim coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja znam szminke isana i zdecydowanie się zgadzam, że to bubel.

    OdpowiedzUsuń
  16. Musiałam kiedyś c thru tylko inny zapach, był fajny tyle że szybko się ulatnial.

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam bardzo dawno temu pomadki Isana, lecz jakoś nie wspominam jej źle ani też nie zachwyciła mnie abym zakupiła ją ponownie....

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesting products. I'm your new GFC follower ♥

    http://teresaemme.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba nic nie miałam z marki Cien ale jakoś mojego zaufania nie budzi

    OdpowiedzUsuń