środa, 30 listopada 2016

Blogmas , dzień 1 -kalendarz

Hej już od dawna chciałam zrobić taką blogową wersję vlogmasa, aż w końcu trafiłam na bloga makelifeperfect  która organizuję akcję blogmas .Założyłam  fanpage bloga klik oraz przystąpiłam do akcji.A w pierwszy dzień wyzwania chciałam wam pokazać mój kalendarz adwentowy.
Nie widziałam w internecie podobnego ale też nie szukałam także może ktoś już zrobił podobny.Moje dzieło zostało wykonane z nakrętek (głównie z tymbarka ) , także jego koszt nie jest duży.

Jak wam się podoba ?
Bierzecie udział w tej akcji ?

23 komentarze:

  1. Fajny! Nie wpadłabym na to, żeby zrobić z tych materiałów kalendarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udziału nie biorę, ale choineczka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta choineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój kalendarz w kształcie i kolorze choinki pomysłowy. Ja akcji nie biorę bo nie dałabym rady codziennie postów pisać, ale kalendarze adwentowe lubię i też o tym piszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również kiepsko z czasem ale mam zamiar parę postów napisać na weekendzie i jakoś to będzie .

      Usuń
  6. Fajnie wyszedł :) co jest w środku :P??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nic , bo trochę mało miejsca pod nakrętką i nie mogłam nic wykombinować

      Usuń
  7. Świetny i oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny kalendarz!:)
    Ja też biorę udział w tym wyzwaniu!
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł ;) Małym nakładem pracy otrzymać takie cudo ;) Super ;) Ja też biorę udział w wyzwaniu ;) Świąteczne DIY jest już na blogu, List do Mikołaja pojawi się dziś albo jutro ;) Tak się wkręciłam w te blogmasowe posty, że ciągle szukam nowych blogów, które biorą udział w wyzwaniu!
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , na pewno zaglądnę do ciebie.

      Usuń