piątek, 4 listopada 2016

Denko wrzesień , październik

Hej, znowu jestem chora , mam katar , boli mnie głowa i ogólnie słabo się czuję a jutro mam półmetek na który nawet nie mam sukienki , mam nadzieję że jutro coś kupię a jak nie to będę musiała zrobić przegląd szafy.

A dzisiaj chciałam  powiedzieć parę słów o kosmetykach zużytkach we wrześniu i w październiku



                                                                                                                                                              Mleczko do ciała Nivea                                                                                                                               Całkiem fajne mazidełko do ciała , pachnie typowo ja  kosmetyki Nivea , dobrze nawilża , jest wydajny. Przeszkadza mi w nim jedynie konsystencja , jak dla mnie jest za gęsty i ciężko go rozsmarować.    
Balsam do ciała Dove klik                                                                  



Żel pod prysznic Lirene i żel pod prysznic Fa

Te 2 żele można opisać dokładnie tak samo . Mają letni, orzeźwiający zapach , są dosyć wydajne i dobrze się pienią  .

Pomadka Nivea Soft Rose 

Taki sobie średniaczek. Plusem jest cena , bardzo duża wydajność (aż za duża ) i zapach natomiast minusem jest konsystencja oraz nawilżenie które nie jest zbyt duże.



                                                             Dezodorant Dove Orginal
                                              
Całkiem fajny . Nie zostawia śladów na ubraniach, dobrze chroni , jest wydajny , ładnie pachnie i  zapach utrzymuję się na skórze. 


Żel pod prysznic Kamill

Zraziłam się do tej firmy przez krem do rąk który od nich miałam.
Ten żel jednak dla odmiany sprawił mi miłą niespodziankę , może
nie zostanie moim ulubieńcem ale spełnia swoją rolę . Dobrze się
pieniu , ładnie pachnie jest wydajny i tani .


                                                   Żel do płukania jamy ustnej Oral -B

Jeden wielki bubel , inaczej nie da się tego określić. Płyn ma okropny smak a wypłukanie go graniczy z cudem .Jedyne co jest na plus to dość niska cena.

Puder transparentny Vipera 

Nie powiedziałabym że jest transparentny ale pomimo tego bardzo go lubię. Dobrze matowi , nie powoduję efektu maski a efekt który daję długo się utrzymuję.

Krem ,maska Paloma Hand Spa 

Stosuję go jako krem i w tej roli jest jednym z moich ulubieńców.
Dobrze nawilża , ładnie pachnie , jest wydajny , szybko się wchłania ,
dobrze nawilża i jest dość tani. 
Wazelina Bielenda 

Wazelina jak wazelina, Dobrze nawilża ,może być bazą do własnoręcznie wykonanych balsamów.

                                                                Suchy szampon Batiste

                               Co tu dużo mówić. Idealny gdy nie mam czasu umyć głowy.


Znacie coś ?   Lubicie ?

Miłego weekendu kochani. 

28 komentarzy:

  1. Tez bardzo lubie suche szampony z Batiste.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki sam szampon Batiste i jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie ci poszło i chyba nic nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych produktów najbardziej lubię żel od Lirene, bo cudownie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suchy szampon już nie raz mnie uratował, na awaryjne sytuacje jest najlepszy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko wazelinę, która choć dobra nie była u mnie tak skuteczna jak ta z firmy Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam żel z lirene tylko o zapachu bodajże bawełny, coś pięknego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Testowałam kiedyś mleczko z Nivea, masz rację że pachnie nieveowo, mi jakoś nie podpasował, bardzo gęsty był

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię żele Kamill, ale miałam kilka innych wersji zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam żel z Fa, bardzo się polubiliśmy. Ładny zapach, no i nie wysuszał skóry

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o suchy szampon to wolę z Rossmanna ten marki Isana. Wazelinę zawsze warto mieć. Jest doskonała na usta i suche miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam mleczka do ciała z Nivea :) Tego płynu z Oral-B również nie lubię... Osobiście używam te z Colgate i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś ten żel od Lirene - miał fantastyczny zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne denko, od dawna przymierzam się do zakupu Batiste :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TU ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy pomadce przeczytałam "takie sobie śmierdziuszek" i się zastanawiałam dlaczego później jest zapach ok a tu "średniaczek" :D Pomadki Nivea lubię, ale właśnie moja ostatnia słabo nawilżała (wiśniowa)

    OdpowiedzUsuń
  16. OOO co do płynu zgadzam się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Twojego denka znam tylko balsam do ciała DOVE. Ja nawet je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  18. suchy szampon z Batiste i antyperspirant Dove też używam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Coraz częściej mi się to zdarza oglądając denka. Albo coraz bardziej wchodzę w "niszę", albo coraz więcej jest kosmetyków na rynku. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. o widze tez u ciebie dove.
    ps. zostaje u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam to mleczko do ciała z Nivea :) Świetne jest ! :)

    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam jedynie suchy szampon Batiste, ale w wersji wiśniowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pokaźne denko ;) Słyszałam wiele dobrego o tym kremie-masce, jak zużyję część kremów, to na pewno go kupie ;)

    OdpowiedzUsuń