niedziela, 13 listopada 2016

Kruche ciasteczka z marmoladą

Hej laseczki , wczoraj po raz pierwszy spadł u mnie śnieg . Muszę wam powiedzieć że uwielbiam siedzieć przy oknie z kubkiem herbaty i obserwować płatki śniegu opadające na ziemie.  I tak sobie siedząc i rozmyślając stwierdziłam że trzeba coś upiec, padło właśnie na te ciasteczka.

Składniki :

  • 1 kostka margaryny 
  • 3,5 szklanki mąki pszennej 
  • 1/2 szklanki cukru pudru 
  • 1 szklanka śmietany 
  • 1 cukier wanilinowy 
  •  2 łyżki kakao
Mąkę przesiewamy , dodajemy wszystkie składniki oprócz kakao .
Na początek delikatnie siekamy a następnie dzielimy na 2 części  .
Jedną z części zagniatamy od razu a do drugiej dodajemy kakao i również zagniatamy. 
Ciasto schładzamy w zamrażalniku przez około 25 minut. 
Po tym czasie ciasto jest gotowe i można robić ciasteczka. 
Ja wykroiłam ciasteczka  , środek smarowałam marmoladą i sklejałam .
Ciasteczka pieczemy w temperaturze 180 C przez około 20 minut. 

Miłej niedzieli kochani. 

24 komentarze:

  1. Też lubię obserwować śnieg, ale problem pojawia się wtedy, kiedy muszę z domu wyjść... Co do ciasteczek to chętnie wyprobuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I u mnie też jest biało :) choć nie do końca jestem z tego zadowolona:P a ciasteczka wyglądają pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Zrobię sobie takie na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham śnieg <3
    Ciasteczka wyglądają bardzo apetycznie! :)
    http://xnevaeh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też sypał śnieg i cieszyłam sie jak dziecko:)Ciasteczka wyglądają na smaczne. Chętnie kiedyś takie upiekę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha :) Moja ciotka z Niemiec robi przepyszne ciacha z marmoladą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepis skopiowałam sobie i nie omieszkam go wykorzystać ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają smakowicie! Ja już całe wieki nic nie piekłam, ale święta się zbliżają, więc pewnie będę spędzać coraz więcej czasu w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach wiedziałam na jaki post trafić :) Akurat mam przerwę i piję kawę a słodkości u mnie brak. Ciacha wyglądają mega apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem miłośniczką wszelkich ciasteczek :D muszę je wypróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pyszności :D chętnie bym po nie sięgnęła :) może zrobię je jako urodzinową przekąskę dla gości?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma jak trochę słodkości w takie chłodne dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, długo już nie robiłam kruchych ciasteczek. Może jednak na swięta upiekę swoje :).

    OdpowiedzUsuń
  14. MOja córcia uwielbia kruche ciasteczka ;)

    OdpowiedzUsuń