poniedziałek, 28 listopada 2016

Moje zakupy -listopad

Hej tydzień temu w poniedziałek rozpoczęłam praktykę w hotelu.Jak wiecie lub nie chodzę do technikum gastronomicznego więc zostałam przydzielona na dział kuchenny , szczerze mówiąc niewiele mnie to jak na razie nauczyło. Do tej pory obierałam warzywa , myłam naczynia , trochę pomagałam na kuchni oraz raz lepiłam pierogi i to tyle przez tydzień i 1 dzień praktyk.  Dzisiaj chciałam wam pokazać to co kupiłam w listopadzie. Muszę powiedzieć że w porównaniu do innych miesięcy kupiłam naprawdę niewiele .

Żele z Isany 
Witaminy i jogurt
Marakuja i kokos
Wanilia i karmel 










Tutti Frutti, peeling do ciała ,wiśnia i porzeczka


















Jantar ,mgiełka do włosów z wyciągiem z bursztynu





    
     Babuszka Agafia Szampon witaminowy Trawa Cytrynowa

For Your Beauty, Holz, drewniana szczotka do masażu
Miałyście któryś z moich nowych nabytków ?



46 komentarzy:

  1. bardzo lubie peelingi z tej firmy :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też niedawno kupiłam Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak skończę swoje odżywki to kupię tę jantar zobaczę czy na moje włosy zadziała.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zapachy peelingów z Tutti Frutti :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham całą serię , ich musy do ciała jeszcze lepiej pachną .

      Usuń
  5. Ciekawa jestem tej mgiełki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka twierdzi że jest świetna ,ciekawe jak sprawdzi się u mnie.

      Usuń
  6. Nic stąd jeszcze nie miałam, ale muszę w końcu kupić żele isany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy..czas się na takie wybrać :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jak pachną Isanki 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie żele z Isany, często po nie sięgam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam, że te szampony są dobre, ale jeszcze nie miałam, Chyba muszę sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez pierwszy raz się na niego skusiłam, wcześniej to nawet nie wiedziałam gdzie go szukać.

      Usuń
  11. Jak pachnie ten szampon? Uwielbiam zapach trawy cytrynowej i zastanawiam się, czy w tym szamponie jest przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pachnie ten szampon? Uwielbiam zapach trawy cytrynowej i zastanawiam się, czy w tym szamponie jest przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba , jest świeży i orzeźwiający.

      Usuń
  13. Chodzę koło tej szczotki do masażu i chodzę... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez chodziłam i chodziłam aż w końcu kupiłam :)

      Usuń
  14. Zimowy żel Isana fajnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam żelów z Isany oraz pillingu z Tutti Frutti, ale jestem ciekawa tej mgiełki z Jantaru:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Isany miałam to mydło do rąk karmelowe może kiedyś na żel sie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam od nich żadnego mydła.

      Usuń
  17. Jantar & ISANA to moje ulubione kosmetyki ❤❤❤
    Widziałam, ze od jutra startujesz z blogmasami- ja tez 😍
    Mam nadzieje, ze bedziemy do siebie zagladaly i sie inspirowaly:-)

    Www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isane kocham Jantar jeszcze nie nie wypróbowałam . Jasne , już u ciebie byłam :)

      Usuń
  18. Isana ma naprawdę ciekawe produkty, do tej pory najmilej wspominam maseczkę do włosów z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuję jak wykończę Kallosa .

      Usuń
  19. Żele Isany mają ładne zapachy, a szampony Babuszki Agafii lubię za naturalne, bogate składy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spora kolekcja :D Ja też mam zamiar niedługo zapoatrzyć się w jakieś żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tą porę roku polecam tą brązową Isane.

      Usuń
  21. Ja jestem ciekawa tej szczotki :) kiedyś miałam podobną ale bez wypustek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu ruszyć moje 4 litery i zacząć masaż. Jak Ci się sprawdziła ta twoja ?

      Usuń