poniedziałek, 21 listopada 2016

"Piękna jesienią "-podsumowanie

Hej dzisiaj przyszedł czas na ostatni post z serii
"piękna jesienią " czyli podsumowanie .
Jest mi bardzo miło że miałam okazję brać w takim czymś udział i mam nadzieję że w następnym roku również powstanie podobna akcja .

Tydzień 1 -Makijaż
Tydzień 2-Usta
Tydzień 3-Paznokcie
Tydzień 4 -Pielęgnacja twarzy i ciała
Tydzień 5- Włosy
Tydzień 6- Relaks

Autorka akcji klik

Zapraszam was do zapoznania się z innymi postami z tej serii oraz do odwiedzenia bloga autorki.Jeśli również brałaś udział w tej akcji wklej linka poniżej , chętnie poczytam.

11 komentarzy:

  1. Ja też brałam udział w tym wyzwaniu i cieszę się, że wytrwałam w pisaniu postów :) Tobie również gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , na pewno Cię odwiedzę .

      Usuń
  2. Brałam udział w akcji i szkoda, że się już skończyła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej całej akcji, ale nie brałam udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie brałam udziału, ale chętnie poczytam wpisy z całej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W akcji udziału nie brałam, ale chętnie czytałam Twoje wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akcja super, szkoda że to już koniec ale szykują się kolejne akcje :) może sama się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie brałam udziału. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń