wtorek, 1 listopada 2016

"Piękna jesienią " - tydzień 4 , pielęgnacja twarzy i ciała

Cześć dzisiaj przyszedł czas na 4 tydzień wyzwania "piękna jesienią", w tym tygodniu mowa o pielęgnacji twarzy i ciała. Jest mi to temat dosyć bliski i na pewno mam do powiedzenia więcej niż w ostatnim tygodniu akcji. Dbanie o ciało i twarz bardzo mnie odpręża , uwielbiam domowe SPA.Wanna , muzyka i pięknie pachnący żel i jestem w niebie.



Pielęgnacja ciała: 


Peeling do ciała najczęściej robię sama z cukru , jest tani i dobrze ściera naskórek klik.

Eveline, peeling do rąk -pomimo tego że jest dedykowany do rąk to ja używam go do twarzy. 
I w tej roli jest świetny bardzo dobrze ściera naskórek , ma w sobie małe ale ostre drobinki , nie podrażnia skóry oraz cudownie pachnie. 

For Your Beauty , nylonowa rękawica do masażu ciała -używam jej do peelingu i jest świetna .
Moją kupiłam ponad rok temu i pomimo tego nadal jest w bardzo dobrym stanie . 

Do ciała aktualnie używam musu od Farmony z serii tutti frutti. I na tą chwilę jestem pewna że znajdzie się w ulubieńcach roku.Jest świetny ,pachnie bosko , nie jestem w stanie tego zapachu opisać ale jest piękny . Mus ma fajną , zbitą konsystencje , dobrze  się go nakłada, dobrze nawilża ,zapach musu pozostaje na skórze przez parę godzin .








Do rąk używam lotionu od Wellness&Beauty                                         klik







     
       



Do mycia ciała aktualnie używam żelu pod prysznic Isana z ekstraktem z jeżyn . Ma prześliczny zapach , fioletowy kolorek , dobrze się pieni , zapach utrzymuję się przez jakiś czas na skórze. Najlepszy żel jaki do tej pory miałam.











Pielęgnacja twarzy : 


Do demakijażu używam płynu  micelarnego
 z Garniera klik 




















Do mycia twarzy używam żelu od
Nivea.Jest całkiem fajny . Ma ładny
zapach, fajną konsystencje ,dobrze myję
twarz , zmywa nawet niektóre kosmetyki.
Twarz po umyciu  tym żelem bardzo
ładnie i promiennie wygląda.



Do nawilżania twarzy na dzień używam kremu Nivea Care klik
oraz kremu Soraya o którym jeszcze zbyt wiele nie powiem bo używam go dosyć krótko .

Na noc używam kremu Dermosan tłusty który uwielbiam głownie za nawilżenie jakie daję.

Pod oczy od niedawna używam kremu Ziaja Sopot.






To już koniec.nie za bardzo wiedziałam jak ugryźć ten temat. Czy w poście powinny się znaleźć tylko kosmetyki nawilżające i peelingi czy coś jeszcze. Ale w końcu postawiłam na wszystko włącznie z demakijażem.

A czego wy używacie jesienią ?

19 komentarzy:

  1. ja się jakoś nie mogę przekonać do tego żelu z Nivea. To był w sumie jedyny żel Nivea, który mi nie drażnił oczu, jak coś się tam dostało, ale mimo to uważam, że są lepsze firmy. Za to płyn do demakijażu Garnier uwielbiam i mega wszystkim polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno kupiłam mój 1 żel także z czasem moje zdanie się pewnie zmieni .

      Usuń
  2. Uwielbiam ten jeżynowy zel z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn z garniera jest moim ulubieńcem ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem super wybór :)
    http://fejzyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie moja pielęgnacja jest bardzo różnorodna:) nie mam ulubionych specyfików:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też sama robię peeling, z kawy i cukru:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez lubie te zele pod prysznic z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Isana jeżynowa jest świetna, pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki Tutti Frutti od dawna mnie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  10. Mus od Farmony kiedyś miałam i polubiłam się z nim, konsystencja rzeczywiście świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie płyn micelarny z Garniera numer jeden :)

    + obserwuje i zapraszam do siebie http://ewelauk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też używam obecnie tego musu z Tutti Frutti i jest całkiem przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna akcja. Nie słyszałam o niej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Garnier to jest chyba już kultowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post, także bardzo lubię zele z Isany, ten też miałam 😄

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio kupiłam żel do mycia twarzy z NIVEI i aż zaskoczył mnie :) Naprawdę świetny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podrażniają mnie kremy pod oczy Ziajki. Lubię za to żele Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Krem Soraya - uwielbiam obydwie wersje hydro kremu
    Płyn Ganrier - tez lubię
    I żel Isana - najładniej pachnie ze wszystkich

    OdpowiedzUsuń