czwartek, 10 listopada 2016

Piękna Jesienią ,tydzień 5 - Ulubione kosmetyki do pielęgnacji włosów

Hej przyszedł czas na 5 tydzień akcji "piękna jesienią", dzisiaj będzie o włosach.
Temat za którym nie przepadam , nie znam się na tym i nie poświęcam zbyt dużo  czasu na ich pielęgnacje , można nawet powiedzieć że nie lubię tego robić.



Moje trio do pielęgnacji włosów przedstawia
 się tak:



Pantene Pro-V Intensywna Regeneracja Odżywka- najlepsza odżywka jaką do tej pory miałam (a nie miałam ich dużo) Ładnie pachnie , jest wydajna, włosy po jej użyciu są ładne i miękkie ,odżywka nie obciąża włosów i ułatwia ich rozczesywanie  . Po za tym kosmetyk ma fajne i poręczne opakowanie , niską cenę , oraz jest łatwo dostępny.

Szampon L'oreal Elseve Arginine Resist X3-całkiem fajny szampon w przyzwoitej cenie , ma ładny , owocowy zapach , dobrze się pieni , nie obciąża i nie plącze włosów , sprawia że stają się błyszczące i miękkie. 

Kallos KJMN Maska do włosów keratin- chyba każdy zna maski tej firmy , są tanie, łatwo dostępne .
Czy ta działa ? sama nie wiem , na pewno nie robi krzywdy moim włosom a czy im pomaga to muszę jeszcze sprawdzić . 

I to tyle pielęgnacji moich włosów, chciałabym do tego dołączyć jeszcze olejowanie , ale nie wiem jaki olejek wybrać. Może polecicie mi coś taniego i łatwo zmywalnego ?

Jakie produkty do włosów wy używacie?

31 komentarzy:

  1. Ja obecnie korzystam z serii Fructis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szampon dla dzieci i odżywka Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam szampon z tej serii Pantene i go uwielbiam :) U mnie post o ulubieńcach pojawi się na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam ich jeszcze :) A używam różnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zgrabne trio do włosów;) Ja mam tego wszystkiego więcej, bo lubię dbać o włosy:) Te maseczki Kallos fajne, ale nie działają zbyt mocno odżywczo na włosy. A do olejowania polecam spróbować np oliwę z oliwek, jest fajna, albo olej lniany czy kokosowy - ten najlepiej sprawdza się na zdrowych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką zwykłą oliwę z oliwek ? Ile ją trzymać?

      Usuń
  6. miałam kiedyś ten szampon z Elseve i był całkiem fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie trzy produkty miałam i potwierdzam - są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bardzo lubię tę odżywkę z Pantene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio używam tylko szamponów z Yves Rocher i jestem mega zachwycona :)

      Usuń
  9. Też używam tej maski z kallosa, przynajmniej raz na tydzień lub dwa. Ogólnie to chcę ją zużyć bo nie zauważyłam jakiegoś super efektu. A co do olejowania to kiedyś używałam oliwki dla dzieci z firmy Hipp, w miarę dobrze się zmywała aczkolwiek niedużo jej nakładałam bo bałam się przesadzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam Pantene Pro-V, a kiedyś używałam tej maski z Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie przepadam za pielęgnacją włosów.

    OdpowiedzUsuń
  12. żadnego z powyższych nie miałam...
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Do szamponów pantene mam uraz :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam produktów bez SLS zwłaszcza szamponów rosyjskich Fitokosmetik i produktów Bioetika

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo polubiłam kosmetyki z Alterra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Pantene Intensywna Regeneracja stosowałam szampon i był naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam jedynie tej maski z Kallosa i bardzo ją lubię. :)

    OdpowiedzUsuń