środa, 16 listopada 2016

Piękna Jesienią ,tydzień 6 - relaks

Hej dzisiaj post z serii ''piękna jesienią'', to już przedostatni tydzień akcji , dzisiejszym tematem jest relaks. W moim przypadku dzieli się on na 2 części tą aktywną i tą trochę dla leniuchów.

Gdy mam czas i siły uwielbiam jeździć na rowerze , najbardziej lubię dalsze trasę typu 40 km. Czasami jeżdżę również na rolkach jednak to już rzadziej ze względu na brak dobrego miejsca do uprawiania tego sporty.Gdy stwierdzam że nie wyglądam jak człowiek biorę się za ćwiczenia. Od nowego roku znowu mam zamiar znowu ćwiczyć regularnie.

Jednak gdy cały dzień siedziałam w szkole to ostatnie co chce robić to uprawianie  sportu.Wtedy wybieram bardziej bierną formę relaksu. Książki to jest to co kocham jednak wtedy gdy mam wene .
Najbardziej lubię kryminały , uwielbiam książki przez które boje się wyjść z pokoju.
Dobrym sposobem na relaks w moim przypadku są również mecze które po prostu uwielbiam oglądać , Błaszczykowski i Lewandowski w akcji to coś pięknego, za to z mega pozytywnym Grosickim chętnie poszła bym na imprezę .Chętnie oglądam również ręczną i siatkę , inne sporty już rzadziej.Jak wiecie lub nie chodzę do technikum gastronomicznego wiec gotowanie nie jest mi obce , lubię to robić jednak gdy nikt mnie nie goni i nie muszę tego robić pod okiem nauczycielki.Od czasu do czasu lubię zrobić coś sama ,szczególnie upodobałam sobie ozdoby bożonarodzeniowe .A gdy już jestem na najwyższym poziomie lenistwa to oglądam filmy.Tutaj w przeciwieństwie do książek oglądam filmy miłosne , komedie lub połączenie jednego z drugim .Szczególnie polecam : Odważ się zdobyć faceta, Bez mojej zgody i Igrzyska śmierci .Przyjemną a zarazem pożytecznym sposobem na relaks jest domowe spa , uwielbiam leżeć w wannie otulona pachnącą pianą .

A wy jaki macie sposób na relaks?

11 komentarzy:

  1. Dla mnie relaks to odrobina leniuchowania, bo cały czas jestem w biegu.

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim życiu relaks nie jest jednoznacznie zdefiniowany, zależy to od chociażby mojego nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzenie dobrego filmu, wyprawa do kina, książka, czasami zakupy to chyba moje ulubione sposoby na relaks:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Relaks dla mnie? Dobry film, koc, herbata i pyszne jedzonko! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zależnie od nastroju i czasu, ale książka, kolorowanki, muzyka zawsze mnie relaksują. Czasem są to też scrable albo jakiś serial. Mecze też ogladam,zarówno nożną jak i siatkówkę i oczywiście ręczną. No i czekam na skoki narciarskie, które uwielbiam. Na rowerze lubiłam jeździć, ale mi ukradli, ruchu jednak i tak mam wystarczajaco dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoki narciarskie też lubię ale najchętniej oglądałabym tylko polskich skoczków.

      Usuń
  6. Dla mnie prawdziwy relaks to spacer po lesie, domowe spa lub spędzanie czasu z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie relaks to spacer po całym dniu w pracy :)
    Świeże powietrze, najlepiej gdzieś nad wodą <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Chwila relaksu jest bardzo potrzebna, ja zazwyczaj w sobotę wieczorem nakładam maseczkę, włączam fajny film i zapominam o całym świecie :)

    OdpowiedzUsuń