niedziela, 11 grudnia 2016

Blogmas 11- co ubrać na wigilię ?

Cześć, wigilia jest dla mnie dniem w którym chce być elegancka . Lubię mieć na sobie sukienkę , czarne rajtuzy i fajne buty. A dzisiaj parę zestawów ciuchów w które chętnie wskoczyłabym w  wigilie.
klik
klik
                                                                       
Czerwona sukienka którą według mnie powinna mieć w szafie każda dziewczyna oraz czarne botki .


    
                                                                                                                                                               


klik               



















klik














klik














klik
Biała elegancka bluzka , rozkloszowana spódnica , żakiet i balerinki to według mnie również fajny zestaw.

I jak się wam podobają moje propozycje ?

Co lubicie ubierać w wigilie ?

16 komentarzy:

  1. Fajna sukienka. Te czarne botki też mi się podobają, ale w domu w Wigilię nie ubrałabym ich, za ciężkie, natomiast poza domem jak najbardziej. Ja w Wigilię staram się zawsze ubrać tak, jak wtedy gdy idę na jakieś wieczorowe przyjęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będąc u siebie na wigilii również bym ich nie ubrała ale idąc do kogoś już tak.

      Usuń
  2. Spódnica albo sukienka obowiązkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku stawiam na białą bluzkę i spódnicę przed kolana w kolorze butelkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarne botki muszę kupić ale takie całkowicie na płaskiej podeszwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To mój odwieczny problem "co założyć na wigilię". Nie może być zbyt oficjalnie, ale nie może też być na luzie. Pasowałaby jakaś sukienka, ale nie zbyt krzykliwa. Ewentualnie jakaś spódnica, ale wtedy ciężko bluzkę dobrać :D Taka sukienka czerwona by mi się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również ale nie znalazłam jeszcze czegoś w fajnej cenie.

      Usuń
  6. Tą czerwoną sukieneczkę też bym założyła :)

    OdpowiedzUsuń