poniedziałek, 12 grudnia 2016

Blogmas 12- będzie mi Cię brakowało przy wigilijnym stole

źródło
Hej, wigilia jest dniem w którym całą rodziną gromadzimy się przy wigilijnym stole jednak są osoby które już odeszły i nigdy więcej nie będzie nam dane podzielić się z nimi opłatkiem.W moim przypadku są to moi dziadkowie .Pierwszego w ogóle nie było dane mi poznać ponieważ zmarł parę dni przed ślubem moich rodziców. Z tego co mówił mi tata wywnioskowałam że był wspaniałym człowiekiem ,niestety choroba zabrała go zbyt wcześnie.Mam nadzieję że kiedyś , gdzieś tam uda nam się spotkać. Natomiast drugi zmarł 2 lata temu , dokładnie  21 czerwiec 2014 r , 3 dni przed moimi szesnastymi urodzinami. Doskonale pamiętam ten dzień i słowa które powiedział mój tata przekazując mi tą wiadomość.Mam nadzieję że jeszcze kiedyś zagramy razem w karty ,pijąc herbatę i wcinając ciastka.

A wam  kogo brakuję przy wigilijnym stole ?

7 komentarzy:

  1. Mi bedzie brakowac mamy, ktora musi pracowac ale za to w tym roku nasza coreczka pierwszy raz spedzi z nami swieta!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie podobnie dziadków, choć minęło już wiele lat dalej czujemy pustkę w sercu i przy wigilijnym stole :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu ciężkie pytanie zadałaś... Jedną z tych osób jest moja przyjaciółka która zmarła z dnia na dzień... Mając niecałe 24lata..

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nigdy nie poznałam babci od strony mamy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi zawsze brakuje babci od strony mamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście obie babcie żyją

      Usuń