wtorek, 13 grudnia 2016

Blogmas 13- gwiazda z papieru

Hej dzisiaj kolejne DIY na prostą gwiazdę z papieru  która według mnie idealnie sprawdzi się jako dekoracja okna czy drzwi.

Zaczynamy od przygotowania kartki papieru

 

                 






                                                     Następnie zaginamy kartkę i obcinamy resztę     








 
Zginamy w trójkąt i nacinamy kartkę z obu stron , trzeba pamiętać aby tyle samo razy naciąć z prawej co z lewej . Środek polecam wyciąć , będzie łatwiej sklejać gwiazdę. 


Następnie należy sklejać ponacinane boki ,na zmianę raz prawa ,raz lewa strona 

Tak wygląda już gotowy element naszej gwiazdy , do zrobienia całej potrzebujemy 5 szt.

I jak się wam podoba ?

16 komentarzy:

  1. Sklejasz elementy czy zszywasz zszywaczem ? Bardzo ładna ta gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklejam , chociaż zszywaczem tez można.

      Usuń
  2. Jeszcze takie gwiazdy nie widziałam. Bardzo oryginalna i śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda prosto, marzy mi się taka ze złotego papieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka ze złotego papieru pięknie by wyglądała .

      Usuń
  5. Pamiętam jak robiłam takie w dzieciństwie ;) Zawsze przyozdabialiśmy takimi klasy w szkole :D Chociaż w domu też wisiały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w szkole również wisiały na oknach :)

      Usuń
  6. Świetna ta gwiazdka, może ją zrobię tylko z kolorowego papieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja wolę takie białe ewentualnie z ponaklejanymi brokatowymi kółeczkami.

      Usuń