środa, 14 grudnia 2016

Blogmas 14- co robić w święta ?

źródło
Hej bardzo lubię święta Bożego Narodzenia i nie mam problemu z zajęciem sobie czasu w te dni jednak zdaję sobie sprawę sprawę że niektóre osoby są negatywnie nastawione do tego okresu  i po prostu nie wiedzą co robić gdy wszystko jest zamknięte.
Dzisiaj więc parę propozycji na to co robić w święta.

Wyjdź z domu

Weź siostrę lub zadzwoń po przyjaciółkę i wyjdźcie na sanki czy spacer . Na pewno dobrze wam to zrobi po wilijnym obżarstwie.


Poczytaj książkę

Jeśli lubisz czytać to okres świąt jest do tego idealny ,w ten czas  polecam kryminał "Cicha noc"


Oglądnij film

Chyba w każde święta oglądam filmy , rok temu oglądałam "Listy do M" i oczywiście polecam. Wiecie może gdzie znajdę 2 część ?  


Odpocznij 

W ciągu całego roku nie mamy na nic czasu ,a w święta można po prostu usiąść przy choince z kubkiem herbaty lub  kieliszkiem wina. 


Idź na imprezę

Kluby wieczorem są otwarte także myślę że warto się wybrać potańczyć po przerwie adwentowej .

A wy co robicie w święta ?


11 komentarzy:

  1. Ja z rodziną gram w różnego rodzaju gry (5 sekund, kalambury itd) pewnie też wybierzemy się na spacer obejrzeć świąteczne dekoracje domów 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. oj w święta zawsze jest coś do roboty :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie wyobrażam sobie żeby w święta iść na jakąś imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też na początku wydawało się to dziwne ale w 2 dzień świąt chętnie bym gdzieś poszła.

      Usuń
  4. Ja w święta mam zamiar odpoczywać :P leniuchować po całości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również myślę trochę poleniuchować.

      Usuń
  5. Ja podejrzewam, że będę tak zmęczona ciągłą podróżą, że padnę po tych świętach jak mucha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi zdecydowanie nie nudzi się w Święta, z pewnością będą odwiedziny rodzinki i czas jakoś zleci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaplanowałam odpoczynek i w końcu czas dla siebie. Dl rodziny i dla siebie. Na pewno poodpoczywam w cieple kanapy oraz w długiej kąpieli, na którą od dawna nie mam czasu :(. Mam filtr prysznicowo-kąpielowy z systemem kdf, który uzdatnia wodę tak, że można leżeć dłuuugo w wodzie bez zagrożenia przesuszeniem skóry.

    OdpowiedzUsuń