piątek, 16 grudnia 2016

Blogmas 16 - jak poczuć magię świąt ?

źródło
Hej dzisiaj skończyłam praktyki , po 4 tygodniach to już koniec. Z jednej strony się cieszę ale z drugiej będzie mi brakowało parę osób szczególnie kierowcy restauracji. Dzisiaj mamy 16 grudnia także do świąt pozostało 9 dni ,macie już ubraną choinkę ? Ja nie. Powiem wam że już od jakiś 3 lat nie jestem w stanie poczuć magi świąt.Sama nie wiem za bardzo dlaczego tak jest ale myślę że wpływa na to brak śniegu . W każdym razie pomimo braku śniegu w tym roku chciałabym poczuć że są święta .Jak to zrobić ? Po pierwsze ubrać choinkę , ja moją mam zamiar ubrać jutro , mam nadzieję że zdążę to zrobić. Warto również ozdobić nasz dom, łańcuch na schodach , sztuczny śnieg na lustrach czy fajny wieniec na drzwiach na  pewno się sprawdzi .Świąteczne piosenki również idealnie się sprawdzą ,tak samo jak i świąteczne zapachy , można zapalić świece lub  po prostu  upiec ciasto ,zapachy na pewno będą unosić się po całym domu.

A jak u was czujecie już magię świąt ?

14 komentarzy:

  1. Masz rację, śnieg na święta sprawia, że atmosfera od razu robi się magiczna;) Ja robię ozdoby świąteczne na choinkę, więc już trochę odczuwam tą atmosferę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również robiłam ozdoby ale jakoś nie jestem w stanie poczuć że święta już blisko.

      Usuń
  2. Mi brakuje śniegu w święta ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również , pamiętam nawet jak w tamtym roku wyszłam na chwile z domu w swetrze i wcale nie było mi zimno.

      Usuń
  3. A u mnie jest trochę śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się wydaje że nie czuć tych świąt przez media i sklepy w niektórych ozdoby pokazywały się już pod koniec października np w jednym z marketów jedną ściana była w zboczach na wszystkich świętych a na przeciw wszystkie ozdoby i dodatki do świąt Bożego narodzenia. Reklamy w v itd.. zdecydowanie za wcześnie i ludzie mają przesyt..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie gdy w sklepach kończą się mikołaje wchodzą zajączki po zajączkach znicze i znowu mikołaje i tak w kółko.

      Usuń
  5. U mnie choinkę ubiera się w samą wigilię, taka tradycja, której nikt nie chce zmienić i dobrze. Świąt nie czuję już od dawna. Myślę, że przez to, że odkąd dziadek umarł, to straciło to jakis większy sens.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tamtym roku też ubierałam w wigilię ale ciężko jest się wyrobić z innymi rzeczami .

      Usuń
  6. Przez ostatni czas również mam podobne odczucia. W tym roku jakoś nie mogę się jakoś doczekać świąt w sumie sama nie wiem czemu :) Dziś u mnie na blogu pojawił się podobny post, więc zapraszam do zajrzenia :) Może Cię coś zainspiruje :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku również nie mogę tego czegoś poczuć.

      Usuń