sobota, 17 grudnia 2016

Blogmas 17-jak złożyć serwetkę na świąteczny stół ?

Hej dzisiaj chciałam wam pokazać jak złożyć serwetkę na świąteczny stół. Myślę że jest to bardzo proste a ładnie i nastrojowo wygląda.

Do wykonania takiej choinki potrzebujemy zwykłej dużej serwetki.Myślę że najlepiej będzie wyglądała taka w złotym ,czerwonym lub zielonym kolorze .



Kładziemy serwetkę w taki sposób jak na zdjęciu 

Serwetkę składamy tak jak na zdjęciu 



Składamy 2 boki do środka













Przekręcamy serwetkę na                    drugą stronę                       

        Składamy serwetkę taka jak na zdjęciu


To samo robimy z resztą i tak o to nasza choinką jest gotowa 


I jak się wam podoba ?
Jak składacie serwetki na stół? 

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł taka serwetkowa choinka. Też znam kilka takich sposobów między innymi płatek śniegu, ale ten twój jest też super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten płatem śniegu musi super wyglądać.

      Usuń
    2. Ten płatem śniegu musi super wyglądać.

      Usuń
  2. Bardzo podobna do mojego wzoru na blogu 😊 choć ja robiłam z jednolitej serwetki😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat w domu miałam tylko taką. Wpadnę zobaczyć tą twoją.

      Usuń
  3. dla mnie składanie serwetek to czarna magia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sposób u nas zazwyczaj kładzie się zwyczajnie serwetki :P ale mi osobiście podobają się inne ułożenia :)

    OdpowiedzUsuń