niedziela, 18 grudnia 2016

Blogmas 18 -naturalne ozdoby na choinkę

Hej ,dzisiaj spadł u mnie śnieg :) w końcu, już dawno nie było u mnie warstwy puszystego puchu. Postanowiłam dorobić jeszcze parę ozdób na choinkę. Poszperałam trochę i znalazłam szyszki , także dorobiłam im kokardki , dowiązałam koraliki oraz sznureczki i gotowe.
Miałam również parę suszonych plastrów cytryny i pomarańczy , stwierdziłam że również powieszę je na choince więc dowiązałam sznureczki i na niektórych dokleiłam kokardki.



                                      

Podobają się wam takie naturalne ozdoby wykonane niskim kosztem ? 

16 komentarzy:

  1. Jak dla mnie super nawet takie plasterki pomarańczy wrzucić do jakiegoś słoika i fajne wygląda taka ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słoiku muszą ciekawe wyglądać.Ja w tamtym roku przykleiłam do wieńca.

      Usuń
  2. Zazdroszczę śniegu. U mnie szaro i mokro. Zawsze byłam ciekawa jak takie ozdoby się robi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety śnieg już praktycznie zniknął:)

      Usuń
  3. Śliczne :) P.s Uważaj żeby Ci się nie obsypało z szyszek :P Ja raz przyniosłam i nic się nie działo ale jak zrobiło się w domu ciepło pełno ziarenek wszędzie było bo się otworzyła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to będę miała naprawdę niezły syf , na mojej choince jest bardzo dużo szyszek.

      Usuń
  4. suszone pomarańcze uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi szyszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te szyszki. U mnie z naturanych ozdób zawsze były malutkie jabłuszka, orzechy i cukierki, ale ostatnio z każdym rokiem coraz mniej tych naturalnych ozdób mam bo jak bombki pozawieszam to już miejsca niewiele zostaje. Zazdroszczę śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jabłuszek jeszcze nie widziałam .Ja mam bardzo dużą choinkę także wiele rzeczy się zmieści.Śniegu dzisiaj praktycznie już nie ma :(

      Usuń