czwartek, 8 grudnia 2016

Blogmas 8 -jak ogarnąć dom przed świętami ?

Hej z racji tego że jutro mam wolne od praktyk postanowiłam zacząć sprzątacz mój dom.
Powiem wam że nie przepadam za robieniem porządków gdy wszyscy są w domu , a jutro będę sama także myślę że uda mi się dość dużo zrobić. Ale od czego tutaj zacząć ?
Myślę że od dobrego i pożywnego śniadania , nie zaszkodzi również kawa która pobudzi nas do działania. Myślę że zacznę od kuchni , pościeram kurze z szafek ,umyje fugi a na koniec umyje podłogi. Później wezmę się za resztę pomieszczeń i tak dopóki nie będzie czysto i pachnąco w całym domu.Jeśli nie możemy całego dnia przeznaczyć na sprzątanie to wydaję mi się warto sprzątać 1 pomieszczenie dziennie, sama miałam zastosować taką taktykę ale po praktykach byłam zbyt zmęczona.

A wy jak ogarniacie dom przed świętami ?

15 komentarzy:

  1. Ja też nie lubię jak są domownicy w domu kiedy sprzątam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak święty spokój i muzyka na maksa.

      Usuń
  2. Już poprałam dywany, kanapy jutro muszę zabrać się za mycie okien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie zastanawiam czy w ogóle myć.

      Usuń
  3. Ja też uwazam,że sprzątanie 1 pomieszczenia dziennie wystarczy

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam nie szaleję jeśli robi się porządki na bieżąco to później wcale nie ma dużo roboty z ogarnianiem domu czy mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się sprzątać na bieżąco ale różnie to wygląda.

      Usuń
  5. Też przydałoby mi się rozpocząć świąteczne porządki

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas sprzątanie zawsze rozkłada się na kilka dni i etapów :D Ale wiadomo, przed Świętami trzeba wszystko dokładnie doczyścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze zaczynam dużo wcześniej, żeby nie ganiać tuż przed świętami między kuchnią, gotowanie i sprzątaniem :) Podłogi robię na samym końcu jak już mam wszystko przygotowane (zawsze gotuję 22-23 grudnia, więc w wigilię od rana mam już wolne :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie najwięcej pracy głownie tej kuchennej jest w Wigilie.

      Usuń
  8. Ja też jestem w trakcie sprzątania i końca nie widać:) Podłogi też na koniec zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Również jestem w trakcie świątecznego sprzątania domu, ale do końca wciąż daleko.... Lubie sprzątać jak jestem sama w domu, wtedy najlepiej mi się pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, gdy wszyscy są w domu nie sprząta się dobrze .

      Usuń