piątek, 2 grudnia 2016

Blogmas , dzień 2 -Za co lubię zimę ?

Źródło
Hej dzisiaj 2 dzień blogmasa i temat za co lubię zimę. To że ją lubię to nie podlega dyskusji , z resztą ja lubię każdą porę roku , może oprócz jesieni jednak i ta ma w sobie pewien urok. Zima to pora roku która według astronomicznego kalendarza  zaczyna się 21 grudnia czyli parę dni przed świętami jednak dla mnie trwa ona już gdzieś od początku grudnia . A za co ją lubię?


  • Śnieg - nie ma chyba nic piękniejszego niż obserwowanie spadających płatków, siedząc przy grzejniku i popijając kakao 
  • Zapachy -cynamon , pomarańcza, goździki to jest to co uwielbiam czuć 
  • Piosenki -o nich pojawi się jeszcze osobny wpis ,ale kto nie lubi Last Christmas czy Merry Christmas Everyone?
  • Boże Narodzenie -kochałam i kocham ten czas , nie wyobrażam sobie aby kiedyś przestano go celebrować
  •  Sylwester - idealna okazja do zabawy po prawie miesięcznym adwencie , szkoda że imprezy w lokalach są takie drogie :(
  • Łyżwy -lubię na nich  jeździć a okazje ku temu mamy tylko w zimę  
  • Ubrania - macie czasami tak że strasznie dużo zjecie ? Ja tak i wtedy z pomocą przychodzi sweter który zatuszuję brzuszek      
A wy za co lubicie zimę ?

12 komentarzy:

  1. Ja bardzo, ale to bardzo lubię zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię zimę za śnieg i dłuższe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię te długie wieczory.

      Usuń
  3. Ja też lubię zimę, od dziecka ją uwielbiałam i to mi zostało. Oczywiście na Swięta Bożego Narodzenia czekam cały rok i też sobie nie wyobrażam życia bez nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię zimy ;) Lubię lato i ciepełko ;) Ale jedyne co dobre w tej porze roku to Święta i Sylwester :D Chociaż piosenki i zapachy też lubię ;) Ale to ze Świętami związane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja nie lubię zimy :P śnieg, ciapa, zimno brrrr :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do imprez w lokalach, warto szukać bardzo wcześnie :) Ja mieszkam w Katowicach i tu takie przyjęcia są dość kosztowne, ale udało mi się upolować świetną okazję, w dobrym klubie, z jedzeniem, piciem, alkoholem i dj-em za nieduże pieniążki. Fakt, że w październiku już się rozglądałam a w listopadzie kupiłam bilety.
    W tym roku czeka mnie za to spokojny sylwester, pewnie w domowym zaciszu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym roku może zastosuję twoją taktykę a w tym najprawdopodobniej wpadnie do mnie paru znajomych i zostanę w domu.

      Usuń
  7. lubię zimę za wszystko, za śnieg, za magię świąt i za mróz szczypiący w policzki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię zimę, głównie za cieple swetry i śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że mamy bardzo podobne upodobania zimowe :D

    OdpowiedzUsuń